דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / אתם רוצים שהאינתיפאדה תיפסק?

אתם רוצים שהאינתיפאדה תיפסק?

שאלה: למה כל הזמן רוצים להשמיד אותנו? בשנה שעברה ערים רבות בישראל הופגזו על ידי טילים. השקענו מאמצים רבים כדי להפסיק את הירי, והצלחנו. אבל השנה שוב נקלענו למצב נוראי, רק שזה כבר לא טילים אלא טרור ברחובות. אנחנו שוב צריכים לחיות בפחד, מה לעשות?

תשובתי: תאר לעצמך שדווקא בנו, בעם ישראל, תלוי כל מה שמתרחש בעולם. על ידי היחס שלנו כלפי חברים ואנשים זרים, כלפי כל עם ישראל, אנחנו קובעים כיצד כל אומות העולם יתייחסו אלינו. האו"ם, אונסק"ו, כל עם על פני כדור הארץ, כולם שונאים את עם ישראל בגלל שאנחנו מעבירים אליהם כוחות הנהגה רעים, במקום כוחות טובים. הכוחות העליונים של ההנהגה, נופלים תחילה על עם ישראל. ועל ידי הפירוד בינינו והסירוב שלנו להתאחד ולהגיע לערבות הדדית, אנחנו משפיעים באופן שלילי על הכוח הזה. וכך זה מתפשט הלאה לכל העמים האחרים, הוא גם מפריד אותם, מרחיק זה מזה, מסכסך.

הדרך היחידה לתקן את המצב, היא לאחד את עם ישראל. אף אחד אחר לא יכול לעזור לנו בזה. קיבלנו פעם ספר הוראות שנקרא "תורה" (הוראה), אז בואו נשתמש בו. ההוראה העיקרית בתורה היא: "ואהבת לרעך כמוך", יותר לא צריך שום דבר. בואו לפחות נתחיל, כי ביציאתנו לכביש או בבואנו עם מישהו במגע, אנחנו מגלים עד כמה אנשים הם חסרי סבלנות זה כלפי זה. רק הודות ללימוד חכמת הקבלה, אנחנו מתחילים לראות ולהרגיש את המערכת. ואז אנחנו בעצמנו נפחד לגרום למישהו רע, כי נרגיש שבזה אנחנו מזיקים לעצמנו. אין ברירה, נצטרך להקשיב למקורות הקבליים שנמצאים ביסודו של העם שלנו.

שאלה: מה צריך לעשות לשם כך: לדכא את האגו שלנו?

תשובתי: חכמת הקבלה אומרת, שלא צריך לדכא דבר. האגו הוא כוח מועיל. בעולם לא נברא שום דבר רע, אלא רק הכול צריך להימצא באיזון. אנחנו רואים שבטבע הדומם, הצומח והחי הכול חייב להיות בהרמוניה. הבריאות של הגוף שלנו תלויה באיזון של המערכות שלו. אין בו שום דבר רע, הכול נקבע על ידי עד כמה כל החומרים והכוחות שבו מאוזנים, כדי להשלים זה את זה. ואותו הדבר גם בחברה האנושית, אנחנו צריכים להשלים זה את זה, לחשוב זה על זה. זו נקראת ערבות הדדית. ערבות זה כשכל אחד משתמש בכל התכונות שניתנו לו, בצורה המועילה והנכונה ביותר כדי להתקרב לאחרים, במקום לשנוא אותם.

אתם רוצים שהאינתיפאדה תיפסק? תפסיקו לשנוא את אחיכם היהודים ותלמדו אותם איך להפסיק לשנוא אותנו. חוץ מזה לא נדרש יותר דבר.

מתוך תוכניתי ברדיו 103FM בתאריך 18.10.2015

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest