אתה לא לבד!

שאלה: אני רואה את השיעורים שלך לבד. כיצד אפשר להתחבר בצורה כזאת לקבוצה?

תשובתי: אנחנו רואים על מסך המחשב שנמצאת איתנו כמות עצומה של אנשים מארצות שונות בעולם. כולנו נמצאים עכשיו יחד בקבוצה אחת. האם אתם לא מרגישים זה את זה? צריך להתעלות במקצת מעל המרחק. הוא למעשה לא קיים. אנחנו נמצאים בשדה אחד ויחיד.

הגופים הבילוגיים שלנו נמצאים על הארץ: יושבים, הולכים, רצים, קופצים. בעולם הרוחני קיימים רק רצונות, ולכן הכול תלוי ברצון שלנו. והעולם הגשמי הוא עולם דמיוני, הוא לא קיים. הוא ניתן לנו בתוך ההרגשות, עד שנצא אל העולם הרוחני.

אנחנו נעבור את המצב הזה ונשכח אותו, כי הוא למעשה לא קיים. הוא קיים רק בתוך תפיסת המציאות שלנו כמצב השפל ביותר שממנו אנחנו צריכים להתעלות. הוא קיים רק בתוך הרצון האגואיסטי שלנו. אך במציאות האגו לא קיים.

בכוונה ניתן לנו המצב האלטרואיסטי הלא מתוקן היחיד שקיים בעולם, כדי שיהיה לנו מהיכן לטפס לדרגה הרוחנית הראשונה שלנו. לכן העולם שלנו נקרא "מדומה", עולם שנעלם בהדרגה מחושינו. זאת לא המציאות. במציאות, העולם שלנו לא קיים.

בואו נתאר לעצמנו את המצב האמיתי, שבו קיימים כל הנבראים: הגוף האחד הכללי, המערכת הכללית האחידה. אליה אנחנו צריכים להשתוקק כדי להרגיש אותה.

כמו שאומרים: "אם אתה רוצה להיות מאושר – תהיה". כלומר, הילד יכול להפוך להיות רק מה שהוא משתוקק אליו. החיים כל הזמן מאלצים אותו להיות גדול, לקחת דוגמא מהמבוגרים ולעשות את הכול כמוהם.

כך גם אנחנו צריכים לקחת דוגמא מהמקובלים, ללכת לפי העצות שלהם, לחקות אותם, לנהוג על פי המלצותיהם ולא לפעול על פי השכל הקטנוני והילדותי שלנו מבלי להביט לאחור. ואז נוכל להיות בטוחים לחלוטין שנצליח בכל.

אנחנו צריכים ליצור סביבנו דוגמא לחברה הגלובלית האחידה. לא חשוב היכן אתה גר: בלוס אנג'לס, במקסיקו או בסיביר. לא חשוב שאתה יושב לבד. אתה לא לבד, אתה יחד עם כולם! תנסה להתעלות מעל מסך המחשב, לראות ולהרגיש את כולנו. זה אפשרי!

בואו נשחק בזה, ואז נמשוך על עצמנו את ההשפעה האינטנסיבית של האור המקיף – האור מהמדרגה הגבוהה יותר, שבה אנחנו כבר מחוברים.

מתוך השיעור הווירטואלי, 06.11.2011

ידיעות קודמות בנושא:
הכול תלוי ברצון שלנו!
המרחק אינו הפרעה
לפני האירוע החשוב ביותר בחיינו

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest