דף הבית / המשבר ופתרונו / ארה"ב הגיעה לקצה התהום הפיננסית

ארה"ב הגיעה לקצה התהום הפיננסית

דעתו של ס. יאקובסן ( YAKOBSEN. S), הכלכלן הראשי בסאקסו בנק (Saxo Bank): אם עד סוף השנה הקונגרס ואובמה לא יגיעו להסכמה, אז ב- 1 בינואר 2013 אמריקה תמצא את עצמה על סף תהום כלכלית. הרפורמות הפיננסיות החיוניות נדחו לטובת זרימה חופשית ובלתי מוגבלת של כספים שניתנו לבנקים ולממשלות.

כך נהיה אפשרי לדחות את הרפורמה האמיתית ללא הגבלת זמן. הבנק הפדרלי, במבט על התהום הקרבה, נמצא בפאניקה. מעולם קודם לכן, בצד השני של הבחירות, לא הייתה תהום פיננסית. תוצאות הבחירות נחרצו מראש: המנצח יהיה אובמה, שהיה צריך להפסיד, ולא מיט רומני, שאמור היה לנצח.

התייחסותי: כמובן, הבחירות נגזרות מראש לא על ידי הבוחרים, אלא על ידי רמת ההתאמה (או לייתר דיוק, חוסר ההתאמה) של האנושות לטבע, הבורא. אבל אנחנו, אף על פי שמבינים זאת, צריכים להתנהג על פי העיקרון "אם אין אני לי, מי לי", ולכן חייבים להצביע, וכמובן, להצביע לרומני, לא משנה עד כמה הניצחון שלו ריאלי, משום שהוא קרוב יותר לשיטת התיקון מאשר אובמה.

ידיעות קודמות בנושא:
ארה"ב על סף מלחמת אזרחים
בעוד רגע ארה"ב תשקע במיתון חדש
ההתאבדות המשכרת

One comment

  1. שלום מיכאל. הופתעתי בתדהמתי לקרוא שאתה תומך נחרץ בבחירת רומני לנשיא ארה"ב. האם תוכל להסביר מדוע אתה תומך בוא. יתרה מזאת שעד היום לא שמעתי ממך נקיטת עמדה פוליטית נחרצת, אני מופתע מעצם העובדה שאתה תומך ברומני. מן המעט שידוע לי קיימות נק' השקה בין הדוקטרינה של אובמה לעומת הדוקטרינה של רומני. רק לדוגמה, אובמה שואף לאזן בין ההון של ה"עשירים" לבין שאר האזרחים וכו'.אודה לך מאוד אם תוכל להסביר לי את טענתך כי רומני קרוב יותר לשיטת התיקון מאשר אובמה. תודה מראש, ובכבוד רב- נמרוד אורגד.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest