דף הבית / המשבר ופתרונו / ארגון דאעש פיתח יישום לטלפונים ניידים 

ארגון דאעש פיתח יישום לטלפונים ניידים 

שאלה: חברי ארגון "המדינה האסלאמית" פיתחו יישום לטלפונים ניידים (סמארט-פונים) שאותו אפשר להוריד מהאינטרנט והתעמולה שלהם הפכה נגישה למיליונים. האם יש אפשרות לבטל את היישום הזה באינטרנט?

תשובתי: זה בלתי אפשרי, כי מאחורי דאעש ניצבים כוחות גדולים מאוד בפרט אמריקה, שם גם מפתחים את היישומים האלה ומשם הם מוכנסים לאינטרנט.

שאלה: האם לא ניתן להשמיד את "ארגון המדינה האסלאמית"?

תשובתי: לא, מפני שאף אחד לא רוצה להשמידו, מלבד רוסיה אולי שמפחדת מהתפשטות הארגון הזה לתוך שטחה.

שאלה: האם השיטות הברבריות של הארגון הזה וההתפשטות שלו בעולם לא מפחידות אף אחד?

תשובתי: השיטות של ארגון המדינה האסלאמית הן שיטות נוכחיות לניהול מלחמה אידאולוגית. אפשר לראות כיצד הנשיא אובמה מקבל, מקדם ולמעשה תומך בארגון דאעש מבלי להסתיר זאת, כי לולא כך הם לא היו יכולים להתחזק ולעשות משהו מלבד כמה פעולות טרור, וגם זה לא בלי התמיכה של ה – CIA. בסופו של דבר העולם יאכל את מה שהכין, אבל זה יהיה כבר מאוחר ויופנה נגד האמריקאים עצמם. אלא שהם חושבים שבאופן כזה הם יוכלו להחזיק מעמד יותר מהאחרים. המדיניות שלהם היא אתה לפני, קודם אתה תמות, אני אחריך.

צריך להבין שהעולם הולך בדרך שהיהודים מתווים לו, דרכם מגיע כל הרע והעולם מרגיש את זה בתת מודע. העולם רק לא מבין שאם היהודים היו מתחילים להתאחד ומראים לו כיצד לעשות את זה הם היו מביאים את הטוב לאנושות, מעלים אותה למדרגת ההתפתחות הבאה, והעולם נפטר מכל הבעיות. אנחנו היהודים צריכים להתחיל להסביר לעולם במה מסתכם הסוד היהודי הגדול. המפתח לליבו של כל העולם נמצא בידי היהודים, לכן האנושות תמשיך ללחוץ עלינו יותר ויותר. אם בעבר היו אלה רק הפשיסטים בגרמניה ומיעוט בספרד, אז עכשיו כולם ילחצו עלינו גם הסוציאליסטים, גם הקומוניסטים וגם הפציפיסטים, כולם, מפני שהעולם הגיע למצב של קשרים רעים. נקווה שישראל תתעשת, תשמע את מה שאומרים לה המקובלים, תסיק את המסקנות הנכונות, תיצור בינינו קשרים טובים ותראה לעולם כיצד לעשות זאת. אם ישראל תנהג כך היא תהפוך להיות "אור לגויים" ואז נראה שכל האנטישמים והאויבים שלנו כביכול, הם כוחות שמכוונים אותנו לביצוע המשימה שלנו.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 4.2.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest