דף הבית / המשבר ופתרונו / אפשרות של מלחמת אזרחים באירופה

אפשרות של מלחמת אזרחים באירופה

הערה: במאמרו של פרופסור דני הלמוט ניבורג, מומחה בתחום הקשר ההדדי בין הורמונים ותבונה, נבחנים תוצאות מחקריו הנוגעים לילודה נמוכה של האוכלוסייה המקומית באירופה מול הצפה של מהגרים עם IQ  נמוך. נטען כי הדבר יביא לידי כך שהאירופאים יהפכו למיעוט על פני היבשת ורמת המשכל (IQ) תצנח עד כדי כך שתהווה איום על שגשוגה של הדמוקרטיה והציביליזציה האנושית.

התייחסותי: אין לי כל ספק בכך, כי הדבר נובע מתוך השפעת הסביבה על האדם. הגֵנים הרוחניים-פיזיולוגיים הללו מרחפים באוויר ומדביקים בני אדם. הרמה שבה חושבת האוכלוסייה, משפיעה בסופו של הדבר על הפרט ועל התבונה שלו. אלה הם חוקי הטבע. יש כוח במסה ויש כוח בפרט. אם המסה מסכימה, אז הפרט יכול להעלות אותה ולהובילה אחריו. אבל אם הוא אינו יכול לעשות זאת, המסה לוחצת עליו ומחייבת אותו לפעול. לכן מובן שההצפה של ההמונים חסרי ההשכלה באירופה, ללא ספק תנמיך את הרמה של היבשת והיא תפסיק להיות אירופה ותהפוך דומה יותר למדינות המוסלמיות של המזרח התיכון.

הערה: פרופסור ניבורג סבור שיש שלושה פתרונות. הראשון, כניעה וציות. השני, החזרת הפליטים למדינותיהם והשלישי, מלחמת אזרחים. הוא נוטה יותר למלחמת אזרחים.

התייחסותי: אני סבור שהם יגיעו לעימותים שיהפכו למלחמת אזרחים. מישהו יהיה חייב להיכנע ולציית למישהו. איני חושב שאירופה התרבותית תוכל סתם כך להיכנע, היא תיאלץ להתחיל במלחמה. יחד עם זאת, כתוצאה מהמלחמה הזאת אף אחד לא ינצח, להיפך, הם ימצאו שפה משותפת ביניהם ויתגייסו למלחמה נגד ישראל. איני יכול לומר אם זה יהיה בתקופתנו, אך אני חושב שזה יתרחש די מהר. המוצא היחיד יכול להיות רק כשישראל תיתן לעולם כוח של איחוד, שממנו אף אחד לא יוכל להשתחרר, שכולם ייכנעו לו ויתחילו להגיע להידברות ביניהם ואתנו. אז נתחיל לבנות ביחד את החברה העתידית, שמבוססת על  איחוד הדדי של האנושות. אם עם ישראל יתעשת ויבצע את ייעודו, כל העולם ילך אחריו.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן, 13.4.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest