דף הבית / קבלה לעם / ספר הזוהר / אפשרות לשנות את הגורל

אפשרות לשנות את הגורל

laitman_2009-07-30_1925_us-70.jpg

שאלה: ישנם בחיים מצבים, המציעים אפשרויות מופלאות. בעוד כחודש וחצי יתקיים כנס, המוקדש לספר הזוהר, ואשר בו ישתתפו המוני בני אדם. כיצד אדם שרוצה שיתרחשו בו שינויים אמיתיים צריך להתכונן לפגישה כזו?

תשובתי: זהו בהחלט מצב מיוחד. בפעם הראשונה בהיסטוריה ניתנת לנו האפשרות לפתרון כל הבעיות שלנו, גם בישראל, וגם בעולם כולו, הודות לגילוי ספר הזוהר. המפגש הזה נותן מפתח לכל אחד להגיע להחלטה חלקית או שלמה, בחיים האישיים, בחיי המדינה או העולם. כי הכל נובע משורש אחד.

בעל הסולם מסביר לנו (ואנחנו עוד נלמד את זה במפגש שלנו), כיצד ניתן באמת לשנות את גורלנו. ברשותנו קיימים עכשיו כל הכלים והאפשרויות לכך, עלינו רק לנצלם בצורה נכונה. את כל זה אנחנו נלמד וניישם באופן מעשי, כאשר נתאסף יחד.

אני חושב שכל אחד שרוצה לא רק לשמוע מרחוק על מה שמספרת חכמת הקבלה, אלא באמת ליישמה ולשנות משהו לטובה בחייו ובגורלו, ייטול חלק בכנס בצורה פיזית או וירטואלית.

ללא ספק, ישתתפו בכנס אנשים ששמעו על חכמת הקבלה רק לפני חודש-חודשיים – יש מקום עבור כל אחד.

אם האדם מחפש, כיצד לשנות את חייו ורוצה לדעת על חייו, על עצמו ועל עתידו קצת יותר, אז חכמת הקבלה מאפשרת לעשות זאת. אפשרות אחרת לא קיימת!

מתוך שיעור על מבוא לספר הזוהר, 10.01.2010

רשומות קודמות בנושא:
שיחה על שיעור בכנס "זוהר לעם"
שיחה על "ישיבת החברים בכנס"
שיחה על "סעודה בקונגרס"

One comment

  1. לרב לייטמן שלום רב

    ברצוני להביע תודות על השעורים  המענינים אשר משודרים כל יום אבל ברצוני להעיר כי מאד חשוב מי מקריא את הטקסט.ישנם שני תלמידים יש לציין שהם לובשים מקטרונים מורגש מאד שהם מחוברים לחומר הנקרא וקולם ערב לנשמע.ולכן אישית בימים שתלמידים אחרים מקרייני ם התחושה והחיבור    שונים אני מודעת למצב בו אני נמצא  ת     באותו היום.ועוד ניתן לראות שתלמידים קבועים שואלים שאלות והאחרים לא מורגשים בכלל.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest