דף הבית / קבלה ומדע / חושבים מדע / אסטרואיד "דוהר" לעבר כדור הארץ

אסטרואיד "דוהר" לעבר כדור הארץ

הערה: אסטרואיד "דוהר" לעבר כדור הארץ, הוא נע במהירות עצומה ויכול בקלות להרוס את כדור הארץ. לפי חישובי המדענים הוא עתיד להגיע לכדור הארץ בין השנים 2175– 2196. דנטה לאוריאט מומחה נאס"א אמר: "סביר להניח שנשק גרעיני או "טרקטור גרביטציוני" ישמידו את האנושות ב– 150 השנים הקרובות, לכן אין צורך למהר ולקנות פוליסת ביטוח כהגנה מהאסטרואיד הזה".

תשובתי: אני כלל לא מאמין שהאנושות תהיה נתונה להתקפה כזו מפני שקיימת תכנית בטבע שעל פיה עלינו להגיע למצב מסוים. כל עוד לא נגיע להידמוּת והשתוות המלאה לכוח הטוב של הטבע ונתחיל לראות את הכול דרכו, שום דבר לא יקרה אתנו. רק אז העולם שאותו אנחנו רואים מתוך האגו שלנו, יתמוסס בהדרגה וייעלם מההרגשה שלנו ובמקומו יופיעו הרגשות אחרות של עולם טוב ומושלם שלו אנחנו קוראים "עליון". במצב זה האנושות תרגיש קיימת בממד אחר לחלוטין, בממד טוב ולא רע ואילו האסטרואידים וכולי מתגלים לנו כך מפני שכך נדמה לנו מתוך המצבים האגואיסטיים שלנו. לכן חבל לבזבז על נושא זה זמן ואמצעים זה לא יניב תוצאות חיוביות, כמו גם כל ההתפתחות שלנו כולל התפתחות מדעית, טכנולוגית וכולי. אנחנו נעבור מצבים של התרחקות מההתפתחות הזו, מצבים של "הכרת הרע" בכל התחומים כולל אפילו בהתפתחות המדעית והטכנולוגית.

אני אומר זאת כמדען, אנחנו נרגיש את ההתפתחות האגואיסטית כשלבים לגמרי לא הכרחיים בהתפתחות שלנו. האנושות עברה את כל שלבי ההתפתחות כדי להרגיש את המצב הנוכחי כ"הכרת הרע" של האגו. כל מה שיצרנו בעולם נוצר על ידי האגו שלנו ולכן נפסיק להשתמש בו. בסופה של ההתפתחות הרוחנית שלנו, כל מה שיוּצָר על ידינו על פני האדמה פשוט "יתאדה".

שאלה: כתוצאה ממה יכולים להיכחד כדור הארץ והאנושות, האם דבר כזה יכול להתרחש בכלל?

תשובתי: בשום פנים ואופן לא! אלא רק כתוצאה מתיקון הטבע שלנו, מטבע אגואיסטי לטבע אלטרואיסטי, נגיע למצב שבו נתחיל לראות עולם אחר. העולם שלנו באמת יהפוך לאחר, יהפוך לעולם טוב, מושלם, סגור בכל חלקיו, ולכן לא יהיו לנו שום בעיות. לאחר מכן, העולם בצורה שבה אנחנו מרגישים אותו עכשיו ייעלם. גם את עצמנו נפסיק להרגיש כמו שאנו מרגישים עכשיו ונרגיש רק את התכונות הפנימיות שלנו ואילו התכונות החיצוניות יתבטלו בהדרגה, כביכול יתאדו. מפני שהתכונות האגואיסטיות שלנו יהפכו לאלטרואיסטיות, אנחנו כבר לא נרגיש את כל זה.

מתוך תכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן" 3.8.2016

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest