דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / אסור לתת לחכמת הקבלה להסתתר שוב

אסור לתת לחכמת הקבלה להסתתר שוב

Laitman_2011-06-10_2428_w.jpg

כנס בצרפת. שיעור מס' 1.

במשך כל ההיסטוריה שלנו אנחנו התקדמנו קדימה הודות להתפתחות האגואיסטית שלנו. היא החלה לפני 14 מיליארד שנה מ"המפץ הגדול", שאחריו החל להתפתח החומר הדומם. אחר כך על פני כדור הארץ הופיעו צמחים, חיות, ורק היום במאה ה- 21 אנחנו מגיעים לדרגת המדבר.

heb_o_rav_2014-05-09_lesson_congress_n1_pic15

מהסיבה הזאת אנחנו מוצאים את עצמנו במשבר אינטגרלי מקיף, שנוגע בכל תחומי החיים שלנו. האדם לא יכול להסתדר לא עם אשתו, לא עם ילדיו, לא עם המנהל בעבודה, לא עם חברים, לא עם שכנים, לא עם אף אחד, ואפילו לא עם עצמו.

בסופו של דבר אנחנו נרגיש את עצמנו אומללים לחלוטין. כל המערכות החכמות והמאוד מורכבות שנבנו על ידינו לא יעזרו לנו, כי החברה האנושית נמצאת בחוסר הרמוניה עם הטבע הכללי.

heb_o_rav_2014-05-09_lesson_congress_n1_pic17

קיים פער ביניהם, מפני שהטבע הוא כולו אינטגרלי, ואילו אנחנו להיפך, אינדיבידואליסטים. כלומר מצד הטבע יש "פלוס", ומצידנו יש "מינוס". הפער הזה הוא עד כדי כך גדול שאנחנו לא נוכל לקבל שום תענוג מהחיים שלנו בכלום. כמה שלא נשתדל, אנחנו לא נצליח לברוח מהבעיות הגדולות שתתגלינה בהדרגה.

לכן במשך כל ההיסטוריה, חכמת הקבלה הסתתרה, בכך שחיכתה עד שהאנושות תתפתח בתוך האגו שלה. החל מבבל העתיקה ועד ימינו, כלומר קרוב ל- 3500 שנה חכמת הקבלה הייתה בהסתרה.

heb_o_rav_2014-05-09_lesson_congress_n1_pic27

האנושות התפתחה מבלי לדעת שום דבר על חכמת הקבלה. כי אנחנו לא הצלחנו לממשה בבבל העתיקה, אז נאלצנו להתפתח בתוך האגו שלנו עד ימינו שבהם חכמת הקבלה התגלתה שוב. עכשיו אנחנו נמצאים בנקודה השנייה של גילוי חכמת הקבלה, ואנחנו איתכם הראשונים שמקבלים את הידע שלה ואת ההזדמנות לתקן את עצמנו.

אם אנחנו לא נעשה זאת, אז שוב תימשך ההתפתחות האגואיסטית עוד זמן מה. חכמת הקבלה שוב תסתתר לזמן מה. ובזמן הזה יתרחשו הרבה אסונות נוראיים: מלחמת עולם שלישית והמון צרות אחרות. עד שלאחר כל האסונות האלה שוב תתגלה חכמת הקבלה, ואז מתוך חוסר ברירה האנושות תצטרך לממש אותה.

במצב כזה אנחנו נמצאים עכשיו. לכן אנחנו בנינו מערכת, שהודות לה אפשר ללמוד וליישׂם את השיטה הזאת, להפיץ אותה לכולם. כי היום כל האנושות, זו בבל. כלומר, כולם צריכים לעבוד על התיקון שלהם ובדרך כזאת אנחנו נוכל להשתנות.

מתוך שיעור ראשון בכנס צרפת, 09.05.2014

ידיעות קודמות בנושא:
בנקודה של כאוס וחוסר איזון
המדע על הכוח שמנהל את העולם
שיתוף פעולה הדדי של שני כוחות הטבע

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest