דף הבית / אקטואליה / אנטוני בנברי: "האו"ם הוא חור שחור"

אנטוני בנברי: "האו"ם הוא חור שחור"

הערה: אנטוני בנברי שכיהן בשש השנים האחרונות בתפקיד עוזר מזכ"ל האו"ם, התפטר מתפקידו. בדבריו הוא אמר שהוא אוהב את האו"ם, אבל הארגון הזה הוא ״חור שחור״ שלתוכו נבלעים אינספור דולרים מבלי להשאיר עקבות, וכן שהוא מכשיר בירוקרטי ענק שלא ניתן להזיז. יחד עם זאת, בנברי סבור שהארגון הזה צריך להתקיים אבל בצורה שונה לחלוטין.

התייחסותי: ארגון כזה לא צריך להיות ארגון האומות המאוחדות, אלא ארגון שמתקיים מעל הלאומיות ומעל המדינות. עליו להיות ארגון שמורכב מנציגי כל המדינות וכל הדתות, אבל מבלי לחלק את עצמו למדינות נפרדות, לאומות העולם. על ארגון כזה לעבוד למען מטרה אחת, כיצד להביא את האנושות לאיחוד גדול יותר ויותר, בכל דקה, בכל יום, בכל חודש ובכל שנה. זהו תפקידו העיקרי והוא לא צריך לפתור אף בעיה אחרת. אם האו"ם היה עובד למען המטרה הזו, אז הוא היה עוסק רק בליכוד מעל כל ההבדלים ומאחד בתוכו נציגים חזקים מכל האנושות ולא ממדינות. נציגי האנושות היו עוסקים רק בדבר אחד, באיחוד כל האנושות לאחד שלם, לחברה הומוגנית אחת.

שאלה: האם נציג של מדינה כלשהי מסוגל להתעלות בצורה כזאת מעל הדאגה למדינתו?

תשובתי: לא יהיו שם אפילו נציגי מדינות, אלא יתאספו שם אנשים שאיחוד האנושות הוא העיקר עבורם.

אני בטוח שארגון כזה ייווסד ויתקיים, וכשזה יקרה, הוא יתחיל לנהל את העולם כמערכת אחת יחידה ויהווה מעין גג אחד לכולם. זו תהיה ממשלה עולמית.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 20.3.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest