דף הבית / המשבר ופתרונו / אנחנו מעטים, אבל אנחנו עם האור

אנחנו מעטים, אבל אנחנו עם האור

מתוך הכנס באירופה, שיעור מס' 1

כולנו יודעים שהעולם הרוחני בנוי ממדרגות. אור מעולם אין סוף יורד לעולמנו לאורך 125 מדרגות, וכל אחת מהן נכללת בתוך המדרגה הקודמת.

כל מדרגה מגיעה לערכה הרוחני המינימלי במצב של קטנות, ויותר לא מקבלת לתוכה כלום. וחלקה האחר, העיקרי, נמצא למטה, זהו בדיוק אותו הרצון שאפשר למלא על ידי ידע, על ידי השגה והרגשה. אבל הוא בעצמו אינו קיים, אלא מתחיל להתפתח רק כאשר המדרגה הבאה מבקשת זאת. המדרגה הבאה, הנמוכה יותר, חייבת לבקש להתפתח מהמדרגה העליונה. החוק הזה מחייב את המדרגה העליונה לעלות, לקבל אור עליון, להעביר אותו למטה, למסור למדרגה שביקשה, ובצורה כזאת היא מתמלאת בעצמה.

אנחנו לומדים זאת כהעלאת מ"ן (בקשה לתיקון) מהתחתון לעליון, כאשר העליון מסוגל להשיג מצב של גדלות ולמלא את התחתון. אחרת העליון לא מקבל בשום פנים ואופן שום דבר וכאילו נמצא ב"מצב אפס". מלכתחילה כל המדרגות נמצאות ב"מצב אפס", בהמתנה, במצב "STAND BY". הן מחכות לבקשה. כלומר, אם אנחנו נתחיל לבקש מכאן, מלמטה, נתחיל להעלות מ"ן, אז ברור שהאור יעבור דרך כל המדרגות מלמעלה למטה וכולם יקבלו מילוי.

אנחנו מעטים, אבל אנחנו עם האור

ולהיפך, אם אנחנו לא נפיץ את שיטת התיקון בעולם שכל כך זקוק לה, אנחנו לא נשיג שום דבר. תישאר בנו רק זרימת מילוי קטנה, הבנה כלשהי שיש לנו קשר עם העליון.

אבל הקשר הזה בלתי מורגש, בלתי מושג, זה לא גילוי. וכך יימשך עד שאנחנו נצא למדרגה חדשה, שכתוצאה מההפצה שלנו, העולם (WORLD) יבקש להתחבר אלינו (WE) וידרוש שניתן לו את שיטת התיקון, השינוי והמילוי. רק אז יעלה מ"ן, יגיע מלמעלה האור, ימלא אותנו ויעבור לאחרים. כך זה פועל.

אנחנו מעטים, אבל אנחנו עם האור

כלומר, האחריות שלנו, המטרה שלנו, העתיד, האפשרות לבטל את כל הבעיות במשפחה, בפוליטיקה, בתרבות, והעיקר בעיות פיננסיות וכלכליות, דורשות מאיתנו הסבר בנוגע לבעיות האמיתיות של זמננו. "משבר", הכוונה, "לידה חדשה". זה הפירוש הנכון של המילה הזאת. זו לא סתם שבירת מוסכמות, כפי שנהוג לחשוב. ואת זה עלינו להסביר.

אם אנחנו נצליח להתחבר בינינו, אז נצליח להשפיע על אירופה. אנחנו מעטים, אבל זה לא משנה. ההבדל בין המדרגות ברוחניות הוא עצום: כל מדרגה תחתונה, הסיכום שלה (∑) שווה בסך הכול לחלק אחד מתוך המדרגה העליונה, כלומר נכללת בתוכה כחלק אחד בודד. וכן הלאה, לפי השרשרת.

אנחנו מעטים, אבל אנחנו עם האור

עד כדי כך ההבדלים האלה גדולים ברוחניות. בדיוק כך קיימת בתוך מוחנו בסך הכול נקודה אחת קטנה, כמיקרו מעבד (מיקרופרוססור) שלמעשה שולטת על הכול. וכל היתר הוא מערכות הפעלה שמוציאות אל הפועל את מה שמתרחש בתוך הנקודה הקטנה הזאת.

לכן, לא משנה שאנחנו מעטים. אלא חשוב שהכמות שלנו תהפוך לאיכות כלפי המדרגה העליונה, כלפי האומות באירופה. אם אנחנו, בראש ובראשונה, הקבוצות האירופאיות, נתחבר בינינו, אז נוכל להשפיע על התהליכים באופן מוחלט. אז לא נצטרך את ההפצה כפי שאנחנו מתארים לעצמנו, דרך הערוצים הרגילים, דרך האינטרנט, דרך הספרים וכולי. אם אנחנו מתאספים ביחד, אז כוח החיבור בינינו מתפשט על כולם. בלי אף מילה מצידנו, הוא יאלץ את כולם לחשוב על החיבור. וכתוצאה מזה האנשים יתחילו להרגיש את האור העליון, יהיו להם מחשבות וצרכים שונים לגמרי.

ואם אנחנו לא נצליח להתחבר ולהשפיע בצורה נכונה על אירופה, יהיה רע יותר. נקבל בעיות ומכות כלכליות, פיננסיות, פוליטיות, אקולוגיות, ברמת עמים, ברמה המשפחתית וברמה האישית…

לכן, בואו נחשוב שלכולם יהיה טוב.

מתוך הכנס באירופה שיעור מס' 1, 22.03.2013

ידיעות קודמות בנושא:
סוד ההצלחה
הפצה, זה סם החיים
למלא באור את המרחקים הרגשיים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest