דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / אנחנו לא יכולים להישאר מי שאנחנו עכשיו!

אנחנו לא יכולים להישאר מי שאנחנו עכשיו!

נאמר, "רבות מחשבות בלב איש, ועצת ה' היא תקום". לכן, כל הטענות שלנו צודקות, אבל כולן צריכות בסך הכול להגיע לטענה אחת: "אנחנו חייבים שתתגלה, אחרת אין לנו סיכוי". אין לנו סיכוי להבין, להרגיש, להתקדם, להצליח לקראתך, לא חשוב במה. זאת אומרת, אנחנו לא מסוגלים להישאר מי שאנחנו וגם לא מסוגלים לצאת מזה, לא להבין שום דבר ולא להגיע לכלום.

המצב האנוש הזה הוא הטוב ביותר, הוא בדיוק מה שצריך להיות. זה גילוי הכלי שבאמת זקוק לטיפול. אבל הוא צריך להתגלות כתוצאה מכך שביררנו את הבעיות, את הכוונות, את ה"אין עוד מלבדו" בהתחלה, שכל מה שאנחנו עושים זה כדי לגלות את הבורא. בשביל מה אנחנו צריכים את זה? – כי זאת מטרת הבריאה, אנחנו גורמים לו בכך נחת רוח.

גילוי הבורא יכול להיות רק בכלי המשותף שלנו, ברצון המשותף. ואת הרצון המשותף הזה אנחנו בונים מהנקודות שבלב, שאותן אנחנו מחברים כשאנחנו מתעלים מעל עצמנו. כל שאר הדברים מלבד הנקודות שבלב הם הבהמיות שלנו, אנחנו מורידים אותה למטה. כך אנחנו מבררים את סך כל המבנה של הנשמה הכללית שלנו. זה מה שצריך להיות.

גילוי הבורא מגיע בהיסח הדעת. כלומר, בבלבול גדול. זה טוב. רק לא לעזוב את המחשבה, את הכוונה, את החיפוש. ולצרף לכך את השמחה: "איזו עבודה הוא נתן לנו, דווקא לנו". אתה אולי חולם על מקום אחר, לשבת בבית מול הטלוויזיה בכורסה, לראות איזו סדרה, או משהו כזה. אבל תברר עד כמה שבכל זאת, מתוך מיליארדי אנשים, נבחרת כדי לעזור להם, כדי לגלות אותו, כדי לשרת את החברים, ובכך למצוא מנוחה ושמחה.

מתוך שיעור מס' 2 בכנס הערבה, 23.02.2012

ידיעות קודמות בנושא:
החבל
דו-שיח עם פרעה
אדם נולד בשמחה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest