אמת חסרת היגיון

המשימה שלנו היא להעביר את המסר לאנשים רבים כמה שאפשר. בעל הסולם כתב, איך שהוא סבל כאשר ראה את האנשים האומללים שמשוטטים ברחוב ולא יודעים כלום על הבורא והנהגתו. ואם הם יודעים עליו, אז מתייחסים אליו בצורה לא נכונה. חלומו של בעל הסולם היה לגלות את הידע הזה לאנשים.

לכן אנחנו צריכים להגיע לכל אחד ולעשות ממנו חלק פעיל בתוך הקשר עם הבורא. כל עם ישראל חייב להגיע לאיחוד בתוכו ולהתחבר עם הכוח העליון, על מנת להפוך את עצמו לערוץ שמשדר את האור. אין היום שום הגבלות, כל אחד חייב לדעת על זה.

שאלה: האם זה נכון שבזמן הדיונים בעיגולים האנשים משתכנעים במידה הגדולה ביותר לא על ידי נימוקים שכליים ואפילו לא רגשיים, אלא על ידי האווירה החמה עצמה בתוך המעגלים?

תשובה: בדיונים כאלה ישנו כוח מסוים שפועל בתוך העם. אפילו אם בשיחות ישתתפו לא כמות גדולה של אנשים, הם כבר מתפשטים בכל העם, כמו גידול שפיר לא ממאיר שמפיץ את ההרגשה החדשה.

לא רק ישראל, אלא כל העולם נכנס עכשיו למצב חדש. המצב הזה חסר היגיון לחלוטין, ועם ישראל הוא חסר היגיון כמו ההיסטוריה שלו.

והאנטישמיות, היחס של כל אומות העולם כלפי ישראל, הוא גם חסר היגיון לחלוטין. כי איך למעשה ניתן להסביר באופן הגיוני שעם כל כך משכיל ומתורבת כמו הגרמנים יכול לבצע כזאת פעולה שהובילה לשואה.

אין לזה שום הסבר הגיוני, וזה לא קשור לדת. זהו לא הוויכוח בין היהדות לנצרות, כי תסתכלו עם איזו חיוביות האפיפיור מדבר על היהדות. הוא אוהב את ישראל, ואילו מיליארדי האנשים שנמצאים תחת שליטתו שונאים יהודים. ההשגחה העליונה פועלת כך שזה נראה לנו לגמרי לא הגיוני.

לכן, לא צריך לפחד מחוסר ההיגיון הזה. צריכים רק להתלבש בתוך חוסר ההיגיון הזה של העולם והכול יקבל צורה נכונה ואמיתית. להיפך, כל העמים יראו שאנחנו מנהלים את חוסר ההיגיון הזה, שיש בידנו הסבר לכול, ישנו היסוד, היכולת לגלות את הכול.

סוף-סוף אפשר להסביר לכולם את הסיבה לאנטישמיות, את התנאים של הקיום של עם ישראל שיאפשרו לו לא להיעלם ממפת העולם. יהיה אפשר להסביר מהו התפקיד המיוחד של העם הזה, למה התרחשו עימו אירועים כאלה במהלך ההיסטוריה, מה בעצם כתוב בתורה, מה היא המהות של כל הדתות והאמונות.

אברהם הוא זה שייסד את כל הדתות, והן כולן נקראות דתות "אברהמיות". זאת התוצאה של ה"מתנות" שהוא שלח למזרח עם בני הפילגשים. הגיע הזמן לפתור את הבעיה העולמית הזאת.

נכנסנו לעידן חדש, ושדה העבודה לגמרי התגלה בפנינו.

מתוך השיעור על מאמר בספר "שמעתי", 17.07.2014

ידיעות קודמות בנושא:
ההצלחה מובטחת
אם אין תקשורת בינינו, אז אין שלום
השואה: הסיבות והכוחות המניעים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest