דף הבית / אקטואליה / אמריקה תוקפת את סוריה – פרטי ההחלטה

אמריקה תוקפת את סוריה – פרטי ההחלטה

הערה: לאחר שסוריה השתמשה בנשק כימי שגרם לאבדות רבות, החליטה אמריקה לתקוף את סוריה.

בפייסבוק הופיעה תמונה, שבה מופיע הקבינט שקיבל את ההחלטה הזאת. בצילום מסומנים היהודים במגן דוד, הם מהווים מחצית מקבינט השרים והם אלה שחייבו את טראמפ לתקוף את סוריה.

תשובתי: אני חושב, שלהיפך, זה לא מועיל לישראל. מה הטעם שהם יפגיזו כמה מטוסים ישנים? אם הם היו מפציצים את הנשק שמגיע לחיזבאללה, זה עניין אחר, אבל לישראל אין שום תועלת מההחלטה הזו. אנחנו כביכול קיבלנו בברכה צעדים החלטיים, אנחנו לא יכולים שלא לקבלם בברכה.

הערה: צילום עם מגן דוד הזכיר לי כיצד בעבר סימנו בתים של יהודים. זוהי פעולה די אנטישמית. לא מדברים על האנשים שקיבלו את ההחלטה, אם הם טובים או רעים, אלא אומרים שהם יהודים. כיצד אתה מתייחס למי שאומר: כל ההחלטות, כך או אחרת מתקבלות על ידי יהודים?

תשובתי: מי שאומר צודק לחלוטין. בעולם הכול "מסתובב" על ידי היהודים, אבל ההחלטות אינן נכונות, אני כל הזמן מדבר על זה. היהודים צריכים להיתקן, ואז כל העניינים בעולם יסתובבו במידת תיקונם, והעולם יהפוך להיות טוב יותר. בכל מקרה, העולם יהיה השתקפות של התנהגות היהודים, ובראש ובראשונה של היחסים ביניהם. ככל שהם רחוקים זה מזה, כך רע יותר לעולם. ככל שהם קרובים זה לזה, כך טוב יותר לעולם.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 13.4.2017

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest