דף הבית / אקטואליה / אם לא נשמיד את דאע"ש…

אם לא נשמיד את דאע"ש…

מתוך מאמר דעה מאת טוני בלייר, ראש ממשלת בריטניה לשעבר: "במדינות מוסלמיות אנשים מאמינים שמאחורי פעולות הטרור של ה-11/9 עומדים ה-CIA והיהודים. לאלו שקוראים להרוג את "הכופרים" או אלו הקוראים לג'יהאד נגד היהודים, יש תומכים רבים ברשתות החברתיות, שמספרם נמדד במיליונים.

אני חושב, שבאותה המידה שהעולם שלנו מתחבר ומתקשר לכדי כפר גלובלי אחד שלם, מופיעים בעולמנו גם לחצים עצומים כתוצאה מפעולה של שני כוחות המנוגדים זה לזה. הפתרון יכול להיות רק באיזון שלהם. אפשר להשיג את הפתרון למרות שהכוחות מנוגדים, צריך לייצר ביניהם שילוב ולכוונם למטרה אחת, לאיחוד, בו מתגלה הכוח העליון. זהו הפתרון היחיד, וחכמת הקבלה מציעה לפעול לפיו ללא דיחוי, אחרת נגיע למסקנה הזו, אבל זה יהיה רק אחרי מלחמות עולם איומות.

One comment

  1. המלחמות חייבות לבוא..דאעש ועוד רבים אחרים כולל יהודים. חושבים שהם מנהלים מלחמת קודש.והם צדיקים המטהרים את העולם.וכתוב אין אדם מתקן את מה שאין בו..לכן דאעש דומה ליפי נפש התרבותיים לכאורה..שהרחמים גורמים להם טוב…ולדעש הדם גורם להם טוב..הם הפוכים אבל דומים..אלה אגואיסטים בתחפושת של צדיקים.ואלה כופים את עצמם על אחרים בשם הדת…

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest