דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / אם היינו יודעים כמה אנחנו מרוויחים…

אם היינו יודעים כמה אנחנו מרוויחים…

כנס בוורונה. שיעור מס' 4.

שאלה: אֵילו יתרונות נותנת לי אישית ההשקעה שלי בהפצת הידע של חכמת הקבלה בעולם? איזה שכר אני אקבל מהבורא עבור זה שסיפרתי לכל העולם על כך, שאנחנו חייבים להגיע לדבקות בבורא?

תשובתי: קיימת רק נשמה אחת, שנשברה והתפוררה להמון חלקים. ועכשיו כל חלק, כל אחד מאיתנו, משחזר מצידו את כל הכלי של הנשמה. אני מרכיב את כל הכלי בהתאם לתכונות שלי, אתה מארגן ומרכיב אותו בהתאם לתכונות שלך, היא בהתאם לתכונות שלה, וכן הלאה.

לכן כל כך חשוב להביא ולמשוך ללימוד ולתיקון כמה שיותר אנשים בעולם הזה: נניח, שהצלחתי להביא חמישים אנשים ללימוד חכמת הקבלה.

אנחנו, נשמה אינטגרלית אחת שבה כולם כלולים בכולם ובכל אחד ישנם חלקים של כל השאר. ככל הנראה, זה מועיל לי אם אני מעורר איזה שהם רסיסים של הנשמה ששכבו ללא רוח חיים על הרצפה.

אני מעורר אותם, מצית, מחייה, משכנע, שכדאי ללמוד, להשתוקק למטרה, והם מתחילים לעשות משהו. באופן כזה, אני מעורר אחרים והם מבצעים תיקון עבורי!

זה לא אני הוא זה שעושה להם טובה בזה שדוחף אותם לתיקון, למטרת הבריאה, לבורא. אלא להיפך, בזה שאני מעורר אחרים, אני מאלץ אותם לבצע עבודה עבורי: הם מתקנים את הנשמה שלי.

לדוגמה, הגעתי לכנס ואני מלמד אתכם, תאמינו לי שאני מרוויח הרבה מאוד, יותר מכולכם – באותה מידה שאני מעביר לכם את הידע, את ההתעוררות. אני מעורר אתכם ואתם מתחילים לתקן את עצמכם, אבל בעצם, אתם מתקנים את הנשמה שלי.

אנחנו לא מבינים את זה ולכן מזלזלים בהפצה. נדמה לנו, שזה לא חשוב כמה אנשים יידעו על חכמת הקבלה, זה לא ישתקף עלינו אישית. אבל בתוכי ישנן כאלה תכונות שאותן אני אף פעם לא אוכל לתקן ישירות, אלא רק דרך מישהו, בדרך עקיפה.

אם הקבוצה מתעוררת ומשפיעה עליי, בכך שנותנת לי התפעלות, עד כמה המטרה הרוחנית היא טובה ועד כמה הבורא גדול, אז אני מתעורר ומתחיל לעבוד על חומר דלק זר, על האנרגיה של החברים.

אני לוקח תלמיד ומתחיל ללמד אותו, ובזה שהוא לומד אצלי הוא מתקן את הנשמה שלי. אם היינו מבינים כמה האדם מרוויח מהפצה, אז כל אחד היה מתפרץ ומשתוקק ללא רסן לבוא לקבוצה, להפצה. זה כמו לפתוח מפעל שבו עובדים הפועלים שלך, הם כולם עובדים בשבילך. התלמידים מתקנים את הנשמה של המורה.

מתוך שיעור מס' 4 בכנס ורונה, 21.11.2014

ידיעות קודמות בנושא:
קשר דרך המורה
ההפצה עושה אותנו דומים לבורא
מחפש למי להשפיע

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest