דף הבית / קבלה ומדע / אל תהרגו את ה-DNA על ידי קללות!

אל תהרגו את ה-DNA על ידי קללות!

בניסוי שנעשה לאחרונה גילוי כי צמחים שקיללו וגידפו אותם, זרעיהם לא הצליחו להנביט. ובדקו מבחינה ביולוגית מה קרה לזרעים וגילוי שהקללות והגידופים גרמו נזק למנגנון הגנטי של הצמח, מה שהביא למותו המיידי.

מילים יכולות להיות מוגשות בצורת תנודות אלקטרומגנטיות, שמשפיעות ישירות על התכונות והמבנה של מולקולות ה-DNA. המולקולות הללו אחראיות על תורשת האדם. לכן התוכן של הדיבור האנושי משפיע באופן ישיר על הגנום האנושי. אם אדם כל הזמן משתמש בניבולי פה, הכרומוזומים שלו מתחילים להחליף בצורה פעילה את המבנה שלהם, ובמולקולות של DNA נוצרת תוכנית שלילית. העיוותים האלה משנים בהדרגה את המבנה של ה-DNA, וזה מועבר לצאצאיו של האדם. הצטברות של תכונות שליליות יכולה להיקרא גם "תוכנית להשמדה עצמית". קללה מעוררת השפעה של מוטציה גנטית, הדומה לקרינה רדיואקטיבית בעוצמה של אלף צילומי רנטגן. כך שמילה היא חרב פיפיות, וה-DNA תופס את הדיבור ואת משמעותו. בעזרת מילה, דיבור ומחשבה (כי דיבור זו תוצאה של המחשבה) האדם, כמו פָסָל, מפסל את המנגנון הגנטי שלו. כך מדור לדור, כמו כדור שלג, גוברים תהליכים הרסניים שטבועים בגנום האנושי, על ידי הדיבור. יחד עם זאת, עבור ה-DNA אין שום משמעות, האם השותף לדיבור הוא אדם חי או "גיבור" טלוויזיוני.

לדעתי, כל מה שקיים, ולא רק מה שאנחנו מרגישים, חדור על ידי קווי קשר אין סופיים ותלות, שממלאים לגמרי את ה"חלל" בין כל האובייקטים. אנחנו מגלים חלק אפסי מהקיים, ובמידה עוד יותר קטנה, את הקשרים בין החלקים שלו. יתרה מזאת, אנחנו מגלים "עולם מדומה" שבכלל לא קיים, ליתר דיוק, הוא קיים רק בדמיון שלנו. אבל העיקר אותו אנחנו חייבים להבהיר, הוא שלכל המחשבות והפעולות שלנו יש השפעה עצומה על כל העולמות! חכמת הקבלה בדיוק מסבירה לנו זאת, ולכן היא מורָה לנו באיזה אופן אנחנו חייבים להתנהג, לא בהתאם לְמה שאנחנו מרגישים, מפני שאנחנו מרגישים את "העולם המדומה", אלא עם מה שקיים באמת. לכן הכללים, שלביצועם קוראת חכמת הקבלה (השפעה ואהבה), נראים לנו כאלה "מדומים".

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest