דף הבית / אקטואליה / אירלנד בעד ונגד הפלות

אירלנד בעד ונגד הפלות

הערה: באירלנד נערך משאל עם על מיסוד ההפלות. 64.5% מהאוכלוסייה הצביעו בעד תיקון שמאפשר לאישה  את הזכות להיפטר מהריון לא רצוי. לאחרונה אירעו מקרים רבים שבהם הרופאים הצילו את העובר, אבל עם זאת, האֵם נפטרה. כמו כן, גם במקרים של אונס, גילוי עריות וכדומה, לא הורשו לבצע הפלות. כעת מופיעה מגמה חדשה, והמדינה שמחה, האנשים שמחים, לאישה יש את הזכות להחליט, על העתיד שמצפה לה ולילדה.

תגובתי: לא ניתן לשנות את המגמה, מה גם שהיא מתרחשת בכל המדינות. כל עוד האנושות לא תבין שעליה לברר טוב טוב את מהות החיים, לא יקרה דבר.

הערה: על האדם שולט מידע שמתלבש עליו כמו פקעת, אבל ברגע מסוים משהו מופעל בתוכו והוא פועל בדרך אחרת לגמרי. אם בעבר הוא היה אומר: "בשביל מה אני צריך ילדים, יש לי יחסים חופשיים והכול טוב", פתאום משהו מסתובב בו…

תשובתי: זו הנהגה עליונה. באדם לא תלוי מה הוא חושב היום ועל מה יחשוב מחר. מיהו האדם? מעין מכונה קטנה, שכל הזמן מוכנסים לתוכה מחשבות ורצונות, לב ומוח, ובהתאם לכך הוא כל פעם משתנה, הוא לא משנה את עצמו אלא משנים אותו.

לא נותנים גם לא לדקה שום חופש לאדם, הוא כל הזמן מנוהל מלמעלה. אין לו בין נקודות זמן של ההנהגה חופש של התנהגות. לא התנהגות חופשית, לא הרגשה חופשית, לא בחירה חופשית לא חופש של מחשבה ורצונות, שום דבר!

מעבירים את האדם דרך המצבים, כדי שיביט לאחור ויצבור מזה מעט ניסיון, כדי להעריך את המצבים הבאים שלו, שגם דוחפים לתוכו בעל כורחו וכך כל הזמן מובילים אותו.

בהשוואה למה שמתרחש איתו ומה שהוא קיבל מניסיון קודם, האדם מתחיל לקלוט ולהבין את הרע. לכן הוא רוצה לעלות עד לדרגה שממנה הוא מנוהל, כדי להשפיע עליה. ההכרחיות לעלות לדרגה של הכוח המנהל, היא זו שמביאה אותו ללימוד של חכמת הקבלה.

חכמת הקבלה, זו חכמה אודות ניהול הכוח העליון שמנהל אותנו. ניתנת לנו אפשרות לקשר הפוך, אבל בדרך כלל בני אדם לא משתמשים בה. חכמת הקבלה מדברת דווקא על האופן שבו אנחנו יכולים להשתמש בצורה נכונה בקשר הפוך כלפי הכוח המנהל, ואז למעשה אנחנו ננהל את עצמנו דרכו.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 29.5.2018

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest