דף הבית / אקטואליה / אירופה הופכת ליבשת של סמים

אירופה הופכת ליבשת של סמים

הערה: על פי המחקרים שנערכו לאחרונה, אירופה הופכת ליבשת של סמים. בזמן האחרון הופיעו 98 תרופות חדשות שמעניקות אפקט נרקוטי. על כל 1000 בני אדם מתוך אוכלוסיית אירופה יש צריכה של 500-1000 מיליגרם של סמים.

התייחסותי: התופעה של צריכת סמים מתאימה לממשלה של כל מדינה ולממשלה העולמית בכללותה. מאוד נוח לתת לאדם גרם של תרופה ואז הוא רגוע ומרוצה. לכן, בקרוב יתנו לכולם סמים בצורת קוקטיילים או ספל קפה מיוחד לארוחת בוקר, צהריים וערב. ייתנו אותם אפילו בבתי ספר במקום תרופות שכיום ניתנות לילדים הסובלים מבעיות שונות. זה עניין שיתרחש בעתיד הקרוב, וכתוצאה מכך לעולם יהיה קל יותר.

אבל זה לא תיקון. אנחנו הרי נמצאים במערכת מיוחדת של הטבע, שצריכה להביא אותנו לגילוי של כוח ההנהגה, כדי שניקח על עצמנו את הנהגת העולם. עלינו לעלות עד לדרגה של הכוח העליון (הבורא), כדי שזה לא יהיה נחלתם של המקובלים בלבד, אלא של כל אדם. בכך שאדם מבין את כל מה שמתרחש, הוא יוכל להשתתף במודע בעבודה של מערכת אינטגרלית יחידה, "לסובב" בעצמו באופן עצמאי את "מנגנון השעון" הכללי הזה בקצב אחיד עם כל השאר, כלומר להרגיש את כל המערכת של הבריאה, את זרימתה וכיוונה. זה צריך להתגלות בזמן הקרוב.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 2.6.2016

 

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest