דף הבית / משבר עולמי / אינטגרל במישור הרוחני

אינטגרל במישור הרוחני

photo_rav_gh70_288.jpg

כמה שהכלכלנים יחפשו איזה רגולטור, הם לא ימצאו אותו. הרי הרגולטור היחיד של מצבנו הוא הכלל "ואהבת לרעך כמוך". זו הצורה היחידה של ההשתתפות הנכונה במערכת הגלובלית.

אחרת לא יהיה לך שום חופש בחירה או אפשרות לפעול עצמאית, ותישאר בורג דומם במערכת קשיחה, שמחויב להתנהג לפי רצונה. אתה לא תעשה דבר, אלא האחרים יסובבו אותך.

כדי לקבל החלטות ולפעול עצמאית, צריך "אמונה למעלה מהדעת" ו"השפעה טהורה". אי אפשר להשפיע על המערכת הזאת בשום דרך אחרת.

אם כולם יתחילו להתנהג לפי הכלל "ואהבת לרעך כמוך", נגלה פתאום איך הכול עולה מעל החשבונות האגואיסטיים הקודמים שלנו, כשניסינו לנחש איך יתנהגו האנשים סביבנו – ניחוש שאינו אפשרי בעליל.

הרי כשאתה מנסה לגלות את הנוסחה הזאת, ומתקרב אליה יותר ויותר, אתה פתאום עובר ממערכת החישוב הספרתית למערכת אנלוגית. כלומר, אתה מפסיק לספור 1+1+…, לשבור את המעגל הזה לחלקים. ובגלל שהחשבון הזה הופך לקשה יותר, והחלקים שבו מתרבים, בסופו של דבר הם מתחברים לאינטגרל כללי, למעגל כללי אחד. אז אתה כבר לא מסוגל לעשות חשבון לפי הטבע האגואיסטי שלך, אתה חייב לעלות להשפעה. זהו המעשה היחיד שניתן לבצע.

כמו באינטגרל הרגיל, כשאני צריך לחשב את השטח, אני מחלק אותו לחלקים, מחשב שטח של כל חלק, ואחר כך מחבר אותם יחד. אני עושה את החלוקה כך, שהחלקים מתחברים למעגל.

ידיעות קודמות בנושא:
נוסחה עם 7 מיליארד נעלמים
רק נדמה לנו שאנחנו זרים!
ידיעות נוספות במדורים: משבר עולמי, בחירה, אדם הראשון

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest