אין יותר מה להסתיר!

שאלה: כאשר אנחנו עורכים סדנה במעגל, האם אנחנו צריכים לדבר על האור העליון, על חכמת הקבלה, או שמספיק חיבור ואיחוד פשוט?

תשובתי: היום אפשר לדבר עם האנשים על כל מה שנוגע לתיקון. אין יותר מה להסתיר! אפשר לדבר ברמה הגבוהה ביותר, הבעיה היא רק בזה, שיבינו אותך. אבל אף אחד לא יהיה נגד. אל תפחד לגלות לאנשים כמה שיותר את התורה האמיתית, הם לא ידחו אותך.

אתה מתבסס על הוכחות בנות חמשת אלפים שנה: החל מאדם הראשון, אברהם, משה, כל האבות. כל הדורות הבאים של המקובלים דיברו על אותו הדבר, על תיקון העולם שאותו חייב ישראל לבצע.

במשך כל אלפי השנים עד ימינו ממש, אנחנו התכוננו לרגע הזה, ועכשיו סוף סוף הגיע הזמן של התיקון! כל המקובלים כתבו על זמנינו: על כך, שמסוף המאה העשרים אנחנו נכנסים לתקופה של גמר התיקון.

את כל זה צריך להסביר לאנשים כל פעם בכאלה מילים שהם יבינו, בהתאם לקהל. בדומה לאופן שבו מקצוע מדעי מותאם לילדים מגילאים שונים, מלווה בכל מיני משחקים ותרגילים. שיטת התיקון היא בכך, כדי להתאים את החכמה הרוחנית העליונה הזאת לשימוש עבור כל אדם.

אבל באותו הזמן שבו אנחנו מתחילים להתעסק עם אנשים, אנחנו כבר מבצעים תיקון. דווקא אנחנו מממשים את התיקון הזה ולא הם. איך שאנחנו מארגנים אותם במעגל, מזה כבר מורכב התיקון.

אנחנו מארגנים סדנה ונותנים שאלות לדיון, שמתוכן לאנשים מתבהרת המהות של כל מה שדיברנו עליו עכשיו: מהי הייחודיות של עָם ישראל, החובה שלו לתקן את כל העולם. ובזה אנחנו כבר מבצעים תיקון.

מתוך התוכנית "תפקיד עם ישראל" מס' 2, 08.07.2014

ידיעות קודמות בנושא:
כולם צריכים את חכמת הקבלה
סדנאות למימוש האמיתי של חכמת הקבלה
להעביר את הרוח של בעל הסולם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest