אין א-לוהים

שאלה  מה – Facebook: אם א-לוהים קיים, מדוע הוא אפשר להשמיד 6 מיליון יהודים מ"העם הנבחר" במלחמת העולם השנייה? מדוע הוא מאפשר תקיפות על ה"עם הנבחר" גם בזמננו? אני יודע שלא תיתן לי תשובה, אך בכל זאת אני שואל.

תשובתי: אתן לך תשובה, אך יתכן שעבורך זו לא תהיה תשובה.

כל מה שמתרחש בעולם, כולל השמדת היהודים במלחמת העולם השנייה, עשה א-לוהים, שלמעשה לא קיים. בעולם קיימים שני כוחות שמלכתחילה מאוזנים הדדית, כוח חיובי וכוח שלילי. אנחנו נמצאים ביניהם כדי לתמוך כל הזמן באיזון הדינאמי שלהם. שני הכוחות מתפתחים באופן כזה שהכוח השלילי, האגו, גדל בתוך האדם ובאנושות, ואילו את הכוח החיובי עלינו למשוך ולהחדיר בעצמנו לתוך העולם על ידי פעולות הדדיות טובות.

פעולות הדדיות טובות בינינו יכולות להיוולד רק בקרב העם היהודי ולהתפשט לכל שאר אומות העולם. זה נקרא "להיות אור לגויים".

שאלה: האם את הכוח החיובי יכול למשוך רק העם היהודי?

תשובתי: אך ורק העם היהודי, ואם הוא לא עושה זאת, אומות העולם מתגייסות למלחמה נגדו, מפני שהן רואות בו את מקור הרע שלא מביא להם את הטוב שצריך לנבוע מתוכו וזה שווה ערך להבאת הרע.

לכן אומות העולם סבורות שהיהודים הם המקור המזיק בעולם, ואם יושמדו יהיה טוב בעולם. קיימות תיאוריות רבות בנושא שנובעות מהאדם שסובל מהעם היהודי.

לכן אין לנו לאן לברוח. עלינו לאזן את הכוחות החיובי והשלילי כל הזמן וכך נשיג גמר תיקון מלא. כלומר החיבור הנכון של שני הכוחות מוטל עלינו ואומות העולם דרכנו, אז יאהבו יכבדו ויעריכו אותנו, זו משימתנו.

כל עוד לא נעשה זאת, נהיה למעשה העם הגרוע ביותר על פני האדמה. כולם ישאפו להשמידנו, תעלה בהם המחשבה באופן אינסטינקטיבי שאפשר להשמידנו ואז יגיע הטוב לעולם, אך הוא לא יגיע.

ה"עונשים" והשמדת העם היהודי נועדו אך ורק כדי לחייב אותנו, עם קשה עורף, לבצע את המשימה ולהביא את כל העולם לעתידו הנפלא.

שאלה: במקרה שהעם היהודי ירצה ויתחיל בחיבור, האם יהפוך ל"עם רצוי" בעיני העולם?

תשובתי: בוודאי, רצוי ומכובד ויישאו אותו על כתפיים.

שאלה: בהמשך לדבריך האם בכל זאת א-לוהים קיים?

תשובתי: "קו האמצע" שצריך לאזן את הקווים ימין ושמאל. נקרא א-לוהים.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 7.9.2017

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest