דף הבית / אקטואליה / איך לשנות את המצב בישראל: נקודת האיזון הכלל עולמית

איך לשנות את המצב בישראל: נקודת האיזון הכלל עולמית

הערה: התפקיד העיקרי שבשבילו נולדנו, הוא להגיע למצב של "ואהבת לרעך כמוך". יוצא שאותם המחבלים שיוצאים לרחוב, אפשר לכנות אותם "מלאכים", שדוחפים אותנו למימוש תפקידנו?

תשובתי: מלאכים הם לא שׂרפים עם כנפיים, אלא כוחות שמבצעים הוראות מלמעלה, הוראות של הטבעלכוח המשיכה אפשר לקרוא מלאך, כמו גם לכוחות האחרים בטבע: חשמל, מגנט וכולי. הם מייצבים את האיזון הכללי של הטבע, שכל הזמן מתנדנד ומשתנה, פעם לצד חיובי, פעם לצד שלילי מנקודת המרכז הכללי. הנקודה הזו, היא זו שמגלה כוחות אלו ואחרים בכל ההיבטים שלהם. מהצד החיובי, אפשר להושיט למישהו יד לעזרה, לחבק, לתת פרוסת לחם, אפשר לעזור גם בדבר אחר, דרך תרבות, מדע וכדומה. ואותו הדבר גם מהצד השלילי: אפשר להרוג, לשחוט, להשפיל, להזיק, כשמשתמשים באותו המדע, האומנות וכל השאר. כלומר, כל אלו הם מלאכים, כוחות, שדרכם בחברה האנושית מתגלים טוב ורע. ולא רק בחברה, אלא גם בטבע.

ישראל נמצאת במרכז בין שתי מערכות הכוחות הללו. היא מהווה את הנקודה המרכזית שיכולה לאזן את כל המערכת. אנחנו לא משמידים את הרע, אלא רק מביאים את העולם לאיזון וכל הזמן שומרים על האיזון הזה. זה תפקידם של ישראל ושל היהודים. לכן, כשהאנטישמים אומרים שאנחנו מביאים את הרע לעולם, הם מכירים בעובדה שהם תלויים בנו.

המשך יבוא…

מתוך התוכנית "על מצב החירום בישראל", 14.10.2015

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest