דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / איך לשנות את המצב בישראל: איחוד שמנטרל את כל הצרות

איך לשנות את המצב בישראל: איחוד שמנטרל את כל הצרות

ניתן לראות שגם אצל דאע"ש יש איחוד, בצורה מסוימת. צריך להבין שאנחנו לא צריכים להילחם נגדם, אלא על ידי האיחוד שלנו, אנחנו נאזן וננטרל אותם.

אנחנו צריכים להבין, שזו קריאת תיגר של הטבע. אם במשך אלפיים שנות הגלות, עם ישראל לא עסק באותה העבודה בה צריך לעסוק, אז עכשיו הוא חוזר אליה. לכן התאספנו בארץ הזאת, תחת השפעת הטבע, כדי לממש בחברה שלנו את התפיסה הזאת, את המערכת הזאת, את הידע הזה. ואז כל הכוחות העולמיים השליליים, יתחילו פתאום למצוא את מקומם בתיאום עם הכוח החיובי שלנו. גם אם כל אומות העולם ילכו נגד ישראל, נוכל להעמיד כנגדם את הכוח שלנו ונהיה באחדות שלנו עוצמתיים וגדולים מהם. רק האיחוד שלנו מסוגל להתמודד ללא שום נשק נגד כל הצבאות, הקבוצות והבריונים. והזמן הזה יגיע, הוא מתקרב.

שאלה: במה מסתכם האיחוד שלנו?

תשובתי: בהשלמה של זה את זה, ביחסים הדדיים נכונים, בזה שאני מאחל טוב לכולם, ולא רק פנימית, אלא גם מממש את זה באופן מעשי בחיים שלנו. אני מספק יחסים מאוזנים בין בני אדם, וכולם הופכים להיות שווים ברמת החיים. אני דואג לזקנים, לצעירים, לחסרי בית, לעקרים/ות וכולי, ורוצה להפוך את החברה שלי לאינטגרלית, שווה, המשלימה הדדית זה את זה. ברוח זו אני מחנך את האנשים. העיקר, שכל אדם יבין וירגיש לפחות במקצת, במידת ההתפתחות הטבעית שלו, שהוא צריך להשלים את כל השאר, להרגיש אותם כאנשים הקרובים לו, לא להכשיל אותם, אלא לעזור להם. הוא צריך לשמוח בזה שהוא יכול להתכלל באחרים ולהיות יחד איתם כאחד שלם כללי משותף.

זוהי עבודה עצומה, מאבק תמידי עם האגו העצמי האישי, שכל הזמן ידקור אותנו מבפנים. ואנחנו צריכים כל הזמן לפקח על האגו וליהנות מזה שאנחנו יכולים לפעול נגדו. אז יהיה לנו מובן שזה מה שנקרא "עזר כנגדו", כמו שנאמר בתורה: "בראתי יצר הרע… בראתי תורה תבלין". זה אומר שהאידיאולוגיה שלנו, ממנה ניזון כל העולם, דרושה רק כדי להביא את העולם להרמוניה.

המשך יבוא…

מתוך התוכנית "על מצב החירום בישראל", 14.10.2015

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest