דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / איך לשכנע את מי שלא מסכים

איך לשכנע את מי שלא מסכים

שאלה: כיצד אפשר לשכנע אדם שבאופן חד משמעי לא מסכים איתך? למה אנחנו לא מרגישים את המחשבות והרגשות של אדם אחר דרך הודעה בכתב? מהו אלגוריתם של פעולות, מחשבות ורצונות?

תשובתי: אם מישהו שולח לי משהו, עליו לתאר לעצמו בצורה מדויקת מאוד, באיזה אופן אני אבחן את המסר שלו במגמה שהכרחית לקיום האגואיסטי שלי.

שאלה: כלומר, אני צריך כל הזמן לתאר את האחר, ובכך שאני מתאר את הדמות שלו, את אופן חשיבתו, למצוא מילים?

תשובתי: כן. לחשוב עד כמה על ידי המילים הללו אני מעורר בו רצון להתאים את המסר הזה לתועלתו האישית. כלומר, בכך שאני שולח הודעה, עליי לתאר לעצמי את בן שיחי, את התועלת שלו, ולהתאים את עצמי אליו.

שאלה: איך אפשר לפתור מצב של סכסוך, עימות, שבו אחד מסכים והשני לא? כיצד אתה פותר סכסוכים ועימותים כמקובל?

תשובתי: אני לא פותר אותם. אני מקבל את הסכסוכים והעימותים בברכה, מפני שבסופו של דבר הם מקדמים אותי אל המטרה. ואני אסיר תודה לכל הרוצים ברעתי, מקטרגים, מפני שהודות להם אני מאיץ את התנועה שלי אל המטרה.

אני בשום אופן לא צריך לפייס ולספק אותם. בשום אופן! להיפך, כאשר הם "מנערים" אותי בצורה כזאת (למרות שזה משפיע עליי מעט), אז אני אסיר תודה להם, מפני שעם זאת אני מתחיל לחשוב: לשם מה? למה? כיצד להגיב על כך בצורה נכונה, למה זה נשלח אליי? מפני שכל מה שאדם מרגיש, נשלח אליו על ידי הבורא. וכל הבובות על חוט, בובות, שקיימות סביבי, מהוות בסך הכול מוליכות של המסר שלו אליי. לכן אני מאוד מעריך אותם עבור כל ההודעות, הטובות והרעות. אני אפילו שמח יותר על ההודעות הרעות, מפני שהן משאירות בתוכי רושם עמוק יותר, ובאופן כזה, אני מתקן את עצמי בצורה מהירה ואנרגטית יותר.

אין שום דבר אחר בעולם ובחייו של אדם, מאשר לשייך את כל המתרחש איתו, לבורא. ומה שנדמה לו שמגיע אליו כביכול מבני אדם, מתופעות טבע, מכל השאר, זו בסך הכול מעטפת שבה מתלבש הבורא, עד שהאדם מוכן להגיע לקשר ישיר עם הבורא. לכן אני מתייחס בצורה חיובית מאוד לחיים. עבורי אדם רע יכול להיות רצוי יותר, מאשר אדם טוב. כל עימות מועיל.

צריך לפנות באופן קבוע לבורא, שניצב גם מאחורי האדם וגם מאחורי העימות, ולהבין, שמה שאתה עושה, מרגיש, מחליט, זה גם הבורא שניצב מאחוריך.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 13.2.2018

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest