דף הבית / המשבר ופתרונו / איך לעורר את כוח החיוּת?

איך לעורר את כוח החיוּת?

שאלה: מדוע שינויים אינטגרליים פנימיים יהיו כדאיים לאיש עסקים?

תשובתי: הוא יוכל מהר מאוד למצוא שפה משותפת עם העובדים. כשעובדים יחד, הם ייהנו מהתהליך עצמו. הם יימצאו את אותה המוטיבציה שהיום חומקת מהם.

היום חוסר המוטיבציה מתגלה בעסקים בכל הרמות: נאבד הרצון והחשק, אנשים נכנסים לדיכאון, נמצאים כאילו בערפל, הופכים להיות אדישים זה כלפי זה.

מאחר והמערכת האינטגרלית מתחילה להתגלות יותר ויותר, אז האנשים מאבדים את הקשר ביניהם, הופכים להיות אדישים לחלוטין כלפי העבודה ולא יכולים לעשות שום דבר נגד זה, על אף שזה עלול להביא לפיטוריהם. האדם מרגיש שהוא לא מתמלא, לכן אפילו השכר לא גורם לו להרגיש טוב.

אנחנו צריכים להעלות את כל האנשים עד להכרה – באיזו מערכת חדשה הם מצאו את עצמם ולא רק הם, אלא העולם כולו, כל החלקים הקטנים שלו שמסתובבים ולחלוטין תלויים זה בזה כמו גלגלי שיניים. במנגנון האינטגרלי כל תנועה של כל אחד מאיתנו קובעת באופן אידיאלי את התנועה של כולם, וכל הכניסות והיציאות לגמרי בבירור מחוברות באופן ספציפי ביניהן.

לכן אנחנו ממליצים לערוך אירועים מיוחדים, סדנאות, שבהן מסבירים לאנשים, לֵמה אנחנו הגענו.

תוך כדי התהליך של הדיונים בסדנאות האדם מתחיל לאט לאט להרגיש את החיבור החדש הזה, את התלות ההדדית הזאת שלנו זה בזה, היכן שאין גדול וקטן, כולם שווים ומקושרים הדדית והכול תלוי בכל אחד. וזה מתבטא לא באיזה שהן סיסמאות או פקודות, אלא בתוך החיבור עצמו. אנשים מתחילים להרגיש שמופיעה אצלם מוטיבציה, כוח חיות, יחס מיוחד זה לזה. הם נכנסים בצורה נכונה לתוך הטבע, למציאות שסביבם, לתוך מה שהם מוצאים ביניהם.

מתוך תוכנית טלוויזיה "סודות האדם", 03.02.2013

ידיעות קודמות בנושא:
סוד ההצלחה
משכורת גבוהה לא מצילה מדיכאון
כאשר אין כוח החיוּת…

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest