דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / איך לנהל את ההצלחה?

איך לנהל את ההצלחה?

שאלה: האם הכוכבים קובעים איזה גורל אישי יהיה לי? מה מיוחד בכוכבים?

תשובתי: שום דבר! פשוט האלמנטים הללו, הכוכבים שבשמיים, הם קבועים, ומיום ליום, משנה לשנה, מעידן לעידן, לאורך מאות שנים מבצעים את אותם הסיבובים.

לכן אנחנו יכולים לכייל את מצבו של כל אחד מהם בזמנים שונים ולקשור עם הלידה שלנו, עם יום החתונה ושאר האירועים, או להסיק מסקנה, האם כדאי להילחם או לחתום על הסכם שלום וכל מיני דברים דומים.

בעיקרון, הרקיע, זה ציר הזמן שבו אנחנו קיימים. לכן לא קשה לנו לקבוע לפי תנועת הכוכבים היכן אנחנו נמצאים. כאן קיימים חוקים מדויקים וקבועים.

ולכן, לפי התאריך ומקום הלידה שלך, וכמו כן תאריכים ומקומות לידה של ההורים ומיקום כוכבי הלכת בזמן ההוא, אפשר לראות באיזה אופן הטבע משפיע עלינו. כי ההשפעה הזאת אינה מגיעה מהכוכבים. דרגות הטבע של הדומם, צומח, חי ובני האדם, כולם נמצאים על מפה אחת, במערכת אחת.

לכן בהתאם לחוק הטבע בדרגת דומם, כלומר בהתאם לתנועת הכוכבים והמכלול שלהם, אפשר לומר, מה יכול להשפיע על המתרחש בדרגה האנושית. למרות שהאדם והכוכבים, רחוקים מאוד, אבל המערכת היא אחת.

ולכן יש סימנים על מפת השמיים, שלפיהם על בסיס של זה, שהדבר נצפה במשך אלפי שנים, אפשר לומר, שאנחנו יכולים להינזק או להצליח בעסק זה או אחר, ביחס לאדם זה או אחר או זוג של אנשים, שמתכוונים להינשא או לחתום על איזו עסקה. במידה מסוימת אנחנו יכולים לשער את זה.

על זה כתוב גם כן בתורה: לדוגמה, המן היה אסטרולוג גדול, אברהם עצמו בזמנו עסק באסטרולוגיה ומכר פסלים וקמעות.

הבעיה היא, שאצל בני אדם רגילים אין אפשרות של השפעה חוזרת על גורלם. להשפיע על הגורל שלך, כלומר על הכוח העליון מלמטה למעלה, יכול רק מי שיודע כיצד לעשות זאת.

זה בכוחם רק של המקובלים, כמו שכתוב: "ישראל למעלה מכוכבים ומזלות". בחכמת הקבלה כתוב איך אנחנו יכולים להתחבר בינינו, להכין את עצמנו בכזאת צורה, שיכולים לא רק להגן על עצמנו אלא גם לשלוט על גורלנו, על ההצלחה.

אז אני מסתכל על מפת השמיים שחכמת הקבלה מגלה לי, ובמפה הזאת מגלה את הכוכבים והמזלות, "טיפות של מזל" (מהמילה "נוזל"). אלה אורות מיוחדים שמטפטפים טיפה אחר טיפה ממערכת עליונה, מראש דעולם האצילות ומשפיעים עלינו, בזה שמעצבים למטה, בתוכנו, כל מיני תופעות, נוכחיות ושעתידות להתרחש בעתיד. כל הכוחות האלה נקראים "מזלות".

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה מס' 494, 08.01.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest