דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / איך להתערב בצופן של החיים שלי

איך להתערב בצופן של החיים שלי

שאלה: האם אני יכול להתערב בצופן של ההנהגה העליונה שיורד אליי בצורת אותיות? בכל מערכת אחרת, אם אני כותב צופן, אז אני קובע כיצד יתנהג החומר של המערכת הזאת, אֵילו תהליכים יתרחשו…

תשובתי: בצופן הזה כתוב הכול. אבל יחד עם זה יש בו מרווחים, שלתוכם אתה יכול להכניס את התגובה שלך. כלומר אתה לא מתקדם בצורה עיוורת, כמו רובוט, ללא שום בחירה חופשית, בזה שמציית לחוקים הבלתי משתנים הללו, לכוחות האלה שמנהלים אותך.

אתה מקבל על עצמך את התוכנית הזאת, שפועלת בך, אבל היא משאירה לך מקום לעצמאות שלך.

דווקא זה מה שנדרש ממך, כדי שאתה תכיר ותשיג את האותיות הללו ותכניס אותן בצורה נכונה באותם המקומות הריקים שהשאירו לך, בזה שמדפיס את הטקסט במכונת כתיבה.

את המקומות האלה אתה צריך למלא על ידי האותיות שלך, כך, שיחד עם המחבר של הטקסט אתם תעבדו בתיאום, ביחד, בזה שעוזרים לתוכנית הזאת להתפתח בצורה נפלאה וטובה לפי הרצון שלו והרצון שלך.

שאלה: יוצא, שאת האותיות ניתן לחלק לשני חלקים נפרדים:

1. אותיות, שהוטבעו עליי ושקובעות מה יקרה אותי.

2. אותיות, שאני מוסיף בעצמי, כאשר משיג את החכמה הזאת של האותיות, אני מתחיל באופן פעיל להשתתף בתהליך הזה וכותב את האותיות האלה בעצמי.

זה אומר, שאני לומד לשלוט על מה שמתרחש איתי במציאות שלי?

תשובתי: נכון. כי מה מסמלים המקומות הריקים בטקסט הזה, בתוכנה הזאת? נותנים לך שני כוחות מלמעלה – כוח הקבלה וכוח ההשפעה, כדי שאתה תשלב אותם ביניהם בכזאת צורה, שתמלא את המרווחים בתוך הטקסט.

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה מס' 479, 21.12.2014

ידיעות קודמות בנושא:
מכונת הכתיבה של הבורא
אותיות, הן סמל של הכוחות העליונים
עולם של שני כוחות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest