דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / איך להפוך להיות מאושר

איך להפוך להיות מאושר

שאלה: האם אני אהיה מאושר בעתיד?

תשובתי: אתה תוכל להיות מאושר לא בעתיד, אלא היום יחד איתנו, אם כולנו נתחבר וניתן זה לזה הרגשה של אושר. אם לא תחשוב על האושר שלך אלא על אושרם של אחרים, על מה שאתה רוצה לתת להם, אז תרגיש מאושר. פשוט צריך ללמוד איך לעשות זאת. אי אפשר להשיג אושר בצורה אחרת.

שאלה: האם אפשר לחלוק אושר?

תשובתי: לחלוק בעולם שלנו, זה אומר "לתלוש" מעצמך ולתת לאחר בעוד שברוחניות, אם אני חולק אושר עם מישהו, אז האושר שלי גדול פי שניים. זו הזדמנות נפלאה להגדיל את האושר שלך! תחלוק עם אחרים!

שאלה: לעיתים אדם פוחד להיות מאושר ולחוות רגש של שמחה, מפני שהוא יודע שזה יכול להיעלם. איך אפשר לחוות אושר כל הזמן ולא לפחד?

תשובתי: אל תפחד משום דבר. אם תרכוש בהדרגה את השיטה הקבלית אז תתרגל למצב שבו אתה נמצא בים של האור העליון, של טוב, של אושר ושלמות, של אהבה כלפיך. תשתדל להרגיש אותו באופן כזה כל הזמן וכך לשתף עמו פעולה באופן הדדי. רצוי דרך החברים שלך, אז תרגיש שאין ממה לפחד, ואין רע בעולם. למעשה, אנחנו קיימים בים של אור אינסוף.

שאלה: האם אפשר לחוות אושר בהיותך לבד?

תשובתי: בהיותך לגמרי לבד, לא, מפני שהתיקון הוא רק בקשר של האדם עם כל האנושות, כדי שיוכל להעביר דרכו אליה את האור העליון. אז הוא יהפוך להיות דומה לבורא ויהיה שותף שלו. חשוב להיות מקושר עם אחרים, אפילו בצורה וירטואלית, גם זה מספיק.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 19.6.2016

 

2 comments

  1. היה בבוקר מאמר נוסף שהעלתם שעסק באיך להתייס לאדם שפוגע בי . פעלתי לפיו כעת אני רואה שהמאמר הוסר מדוע ?

  2. לין היקרה
    הפוסט לא הוסר, שם הפוסט- "תגובה ליחס שלילי" תוכלי לבצע חיפוש לפי השם ולהגיע אליו.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest