דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / איך להעלות חשיבות לרוחניות

איך להעלות חשיבות לרוחניות

שאלה: איך אפשר להעלות באופן קבוע את החשיבות לרוחניות על פני הגשמיות?


תשובתי: פשוט מאוד, עלינו לקבל חשיבות לרוחניות מאנשים רבים, מחברים שלומדים אתנו בקבוצה, מהתרשמויות שלהם, מספרי מקובלים, כמו כן עלינו להרהר במשמעות החיים. מה עוד יש בחיים האלה חוץ מאשר לצאת לדרגה הבאה?

לכולנו ניתנת ההזדמנות הזו ואנחנו יכולים לעשות זאת. לכל אדם יש אפשרות רצינית במהלך חייו לצאת למדרגת הקיום הבאה. עברנו כבר את דרגות ההתפתחות של דומם, צומח וחי, וכעת אנחנו עומדים בפני עלייה מדרגת ״בהמה״ לדרגת "אדם". אדם, מהמילה "דומה", כלומר דומה למדרגה הבאה. אני מקווה שתיישמו זאת. לשם כך יצרנו בשנים קודמות חומרים רבים: ספרים שמתורגמים לשפות רבות, קליפים, ארכיון שכולל את כל סוגי ההרצאות בצורות שונות, וכן קבוצות לימוד מאורגנות. עליכם רק להתאסף ולהתחיל בעבודה.
זוהי עבודה רצינית מאוד, מפני שהאדם באופן טבעי נדחה מהאחרים, בתת מודע הוא מרגיש כאדם יחיד ומיוחד, אלה הם, וזה אני. לאט לאט, תחת השפעת האור העליון, עלינו להתחיל להרגיש שאנו נמצאים במערכת אחת ותלויים זה בזה. איננו צריכים יותר מעשרה חברים, מספיק להיות בעשירייה כדי להתחיל להרגיש בתוכה, כמו בראי קסמים, את העולם העליון, את התכונות העליונות, זה בר השגה.
אני מקווה שלכל מי שלומד באופן שיטתי לפי תכנית הלימוד שלנו, שאותה אני מנהל ומלמד מדי יום, קיימת אפשרות לצאת בקרוב למדרגת ההתפתחות הבאה, להשיג אותה. אני מוכן ללוות אתכם ולעזור לכם בכל. אשמח מאוד אם תצטרפו אלינו וניפגש בכנסים הבאים.
מתוך ועידת וידאו עם תלמידי הקורס של האקדמיה לחכמת הקבלה, 21.05.2017

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest