דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / סדנאות חיבור / איך להיות אדם טוב? (חיים חדשים – 636)

איך להיות אדם טוב? (חיים חדשים – 636)

כשאנשים יראו שאי אפשר להמשיך לחיות כמו היום, המצב ישתנה לטובה. ההכרה ברע שבמצבנו יכולה להגיע מהחיים עצמם, ואז זה יכאב, או מתוך פיתוח מודעות. (הרב ד"ר מיכאל לייטמן בשיחה עם אורן לוי וטל מנדלבאום בן משה)

תוכנית הטלוויזיה "חיים חדשים" בנושא "אני והחברה: איך להיות אדם טוב?".

לצפייה/האזנה: | MP3 אודיו | MP4 וידאו |

להורדת התוכנית: | MP3 אודיו | MP4 וידאו |

תקציר השיחה:

כשאנשים יראו שאי אפשר להמשיך לחיות כמו היום, המצב ישתנה לטובה. ההכרה ברע שבמצבנו יכולה להגיע מהחיים עצמם, ואז זה יכאב, או מתוך פיתוח מודעות. דוגמה טובה לפיתוח מודעות שחוסכת סבל, רואים בקמפיין העולמי נגד עישון.

טמון בטבע כוח נסתר, חיובי, שיכול לאזן את היצר הרע שבנו, וחכמת הקבלה היא אמצעי לגילויו. הכוח הטוב נקרא אור, והוא מאפשר לאדם לשלוט בטבע הרע שבו, להגיע לאיזון. אם רוצים להביא את הכוח החיובי הנסתר אל חיינו, כדאי להתקרב לחכמת הקבלה.

במעגלי שיח שנעשים על פי שיטת הקבלה, 10 אנשים יחד הופכים לגלאי של הכוח הטוב. מעגלי השיח של הקבלה הם אמצעי לעורר את הכוח החיובי שטמון בטבע ולהגיע לאיזון.

אם נבנה בישראל חיבור ואהבה, אף אחד לא יוכל להזיק לנו, זה יקנה לנו ביטחון אמיתי. למה? זה דומה לגוף מאוזן שמחלות לא מתקרבות אליו, כי יש לו מערכת חיסון טבעית. אם נאזן את עצמנו פנימית, השונאים של היום יהפכו לידידים, הם ירגישו שטוב להיות איתנו.

אדם שחווה מעגל שיח, דרך הטלוויזיה או האינטרנט, או שמקשיב לשיחות שלנו, מתקרב לאיזון. הכוח הטוב מאזן את הרע שבנו, ומביא בריאות בכל הרמות, רוגע, הגנה, יחס טוב, חכמה.

לסיכום, בפנינו מצבים קשים, חובה ללמוד לאזן את הרע שבנו, הקבלה היא השיטה לכך.

תוכניות קודמות:
הטוב, הרע והאדם (חיים חדשים – 635)
ממשלת התאגידים הבינלאומיים (חיים חדשים – 633)
ישראל המדינה החזקה בעולם (חיים חדשים – 631)

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest