דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / איך לגלות את העולם הרוחני?

איך לגלות את העולם הרוחני?

הערה: יש תחושה שאינך מספר על מה שקורה בעולם הרוחני, שאתה מסתיר במה אנשים עוסקים שם וכולי.

התייחסותי: במשך 3,500 השנים האחרונות נכתבו כמה מאות ספרים אודות העולם הרוחני, על ידי מקובלים גדולים שחקרו וגילו את העולם העליון. באשר לי, אני הקטן והאחרון בשרשרת המקובלים, ולכן אם דברי אינם מספקים אני ממליץ לקחת את הספרים שלהם ולהתחיל לקרוא! אז תגלה באיזה אופן עליך לשנות את עצמך כדי שתוכל לצפות בעולם העליון, ללמוד כיצד להרחיב אותו, להבינו ולחדור עמוק יותר לתוכו. כך גם במדעים כמו פיזיקה גרעינית או בסינתזה של תרופות וכדומה, מדובר בדברים מורכבים מאוד, וחכמת הקבלה מורכבת הרבה יותר, מכיוון שהיא נמצאת מעבר לתפיסת החושים הרגילים שלנו.

יש להבין שלא ניתן להסביר את חכמת הקבלה ולכן אני לא בדיוק מסביר אלא מלמד. חכמת הקבלה מלמדת את האדם כיצד לפקוח את עיניו ולראות את העולם העליון. הדבר דומה להסתכלות על תמונות הולוגרפיות שבהן כדי לראות את הציור צריך לפזר את מיקוד הראייה, כי כאשר המבט מתרכז בתמונה נראה כביכול שאין בה כלום פרט לקווים, ופתאום בפיזור ראייה ניתן לראות שם תמונה תלת ממדית של דינוזאורים משוטטים או כל דבר אחר. זה מתרחש בזמן פיזור ראייה מלא.

חכמת הקבלה יכולה ללמד את האדם לבצע פיזור מיקוד כזה לכל החושים! ואז בכל חמשת החושים שמכוונים לדרגה הבאה הפנימית יותר, מתחילים להיכנס לתמונת העולם מעבר לגבולותיה, ולהרגיש את כל הבריאה! איני יכול להסביר זאת, אני יכול רק לייעץ כיצד לפזר את המיקוד העצמי, כדי להרגיש  את העולם העליון במקום את העולם הזה ולהיכנס לממד הבא.

למעשה אנחנו קיימים בכל חמשת העולמות הרוחניים! והעולם שלנו, שנמצא בדרגת ההתפתחות הנמוכה ביותר, אינו נמנה עליהם. קיימים חמישה עולמות המורכבים מ – 125 מדרגות, שנמצאים למעלה מהעולם שלנו והם קיימים כאן ועכשיו, אלא שאנחנו לא מרגישים ולא רואים אותם, אבל שלא במודע אנחנו באים איתם במגע והם משפיעים עלינו. תפקידו של האדם לגלות את העולם העליון, לבצע פיזור של המיקוד לכל הגישות האגואיסטיות שלו לחיים, כדי להתחיל לתפוס את העולם האלטרואיסטי, שמתקיים לפי חוקים הפוכים מהחוקים של העולם שלנו: אלטרואיזם במקום אגואיזם, אהבה במקום שנאה, דאגה לאחרים במקום דאגה לעצמי. לא מן הסתם נאמר בתורה: "ואהבת לרעך כמוך", זהו החוק הכללי של העולם העליון ואם תרצה להרגיש אותו, תנסה, תתאמן בהתייחסות כזו לעולם. זה אפשרי רק אם האדם יכנס למעגל של אנשים שמשתוקקים כמוהו להשיג את המציאות האמיתית.

כאשר קבוצת אנשים כזו מתאספת יחד והם מתחילים להתאמן ביחסים כאלה זה עם זה, יחסים של אהבה ודאגה, תשומת לב ותמיכה, אז פתאום, כמו מתוך ערפל, יתחיל להופיע ולהתגלות העולם הנסתר הסובב אותנו. על זה מבוססת כל השיטה הקבלית, ושום מקובל לא יוכל לספר לנו על העולם הרוחני, מפני שאין לנו מודלים פנימיים שתואמים את ההרגשה שלו. בעולם שלנו אנחנו נולדים כבר עם מודלים שמאפשרים להרגיש את העולם הרוחני, וגם זאת לא לגמרי, אלא אנחנו רוכשים אותם. מדוע תינוקות שנולדים לא שומעים, ואחר כך מתחילים לשמוע? מדוע הם לא רואים, ואחר כך מתחילים לראות? מפני שהמודלים האלה נוצרים בנו בהדרגה, אנחנו מפתחים את החושים שלנו. אני מציע לכולם להתחיל לעסוק בלימוד "חכמת הקבלה", הנקראת כך מלשון "לקבל", קבלה של תפיסת העולם העליון.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 20.3.2016

One comment

  1. מיכאל סודובסקי

    אני חוקר ואני מאמין שאני מגיע רחוק ואני מתחיל לראות דברים שאני מפחד מהם. אני לא באמת רואה אבל אני מרגיש דברים ומדמיין אותם. לא יודע אם הם שקרים או אמת אבל מפחיד אותי עצם זה שאני מבין עד שאני מבין גם למה אני מפחד ואז הפחד נעלם. אבל מפחיד אותי באופן כללי להיכנס לעולם הרוחני. אני התחלתי לחקור את חוקיות הרגשות והפנימיות כדי להשיג ביטחון עצמי וזה מאוד מאוד עובד ומשנה את כל החיים שלי אבל איך שאני מתחיל להיכנס למחשבות על העולם הבא ספציפית אני נתקף בחרדה.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest