דף הבית / חכמת הקבלה / איך לגלות את המפה של החיים?

איך לגלות את המפה של החיים?

שאלה: אתה אומר שכולנו נשמה אחת, אבל איך זה קשור לחיים שלי? אפילו אם זה נכון, אז לא מובן לי: מה אני יכול לעשות עם זה באופן מעשי?

תשובתי: אנחנו מבצעים המון פעולות בחיים שלנו. אני מתחיל את החיים האלה, מסיים אותם, אבל האם אני יודע בשביל מה אני חי? לא. האם אני יודע היום מה לעשות בחיים שלי מחר? לא ממש. יכול להיות שאני נכנס בדלת קטנה, כמו בבית ענק, הולך שם לאיבוד ולא יודע מתי אוכל לצאת מכל החדרים האלה, האם נכנסתי אליהם בטעות או לא. אנחנו לא יודעים איך לקבוע לעצמנו גורל טוב. חכמת הקבלה נותנת לנו את מפת החיים, אתה פותח אותה לפניך, כמו אטלס גיאוגרפי.

למשל, נסעת לחופשה לאיזושהי מדינה. אתה פותח מפה של אותה המדינה, מפה של העיר שבה אתה חי, וברור לך איפה אתה נמצא, איך להעביר את השבוע הזה של החופש בתועלת והנאה מירביים, ולא לפספס שום דבר, לראות מקומות חדשים יפים, לטעום מאכלים מקומיים טעימים וכולי. אפילו את השבוע הזה חבל לי לבזבז לשווא. וכאן לפנינו כל החיים, נכנסנו לאיזה מקום שנקרא "העולם הזה", וכביכול לא מדאיג אותנו איך נעביר בו את הזמן. חכמת הקבלה נותנת לך מפה שלפיה אתה יכול לראות היכן אתה נמצא ולגלות מראש, היכן נמצא כל הנפלא והטוב. למה לך סתם לשוטט ברחובות, להיקלע למקומות מסוכנים ומלוכלכים?! אתה יכול לבחור את הדרך הטובה ולהשיג את המצבים הטובים ביותר. תמיד ישנה בחירה, יותר או פחות. כל אחד יכול לבחור מה שמתאים לו בהתאם לשורש נשמתו. בדיוק את זה מאפשרת חכמת הקבלה.

עד לדור שלנו התפתחנו בצורה פשוטה מאוד: כל אחד רכש איזה מקצוע כדי להרוויח כסף, להקים משפחה, להצליח. היום כבר עברנו את ההתפתחות הזאת. אנחנו לא רוצים סתם משפחה, סתם מקצוע, אנחנו רוצים לגלות ולדעת משהו פנימי יותר. ולכן אנחנו זקוקים לחכמת הקבלה, כדי שהיא תכוון אותנו בצורה נכונה לחיפוש אחר משמעות החיים שלנו.

מתוך תוכניתי ברדיו 103FM, בתאריך 18.11.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest