דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / איך אפשר לגלות את מערכת הבריאה?

איך אפשר לגלות את מערכת הבריאה?

שאלה: לפי איזה קריטריון אפשר לקבוע האם האדם הולך בדרך הנכונה?

תשובתי: אם האדם מבצע את מה שכתוב בחכמת הקבלה, כלומר פועל בקבוצה בצורה נכונה, בכך שמתאמץ להתחבר עם חבריו, כדי למשוך את האור העליון, זה אומר שהוא הולך בדרך הנכונה.

בקשר הטוב שנוצר בינו לבין חבריו, הוא מגלה את מערכת ההנהגה העליונה, מפני שבין עשרה חברים מתגלה כל מה שיש בבריאה, רק בקנה מידה קטן. הקשר שלהם בנוי כמו הולוגרמה קיימת תמונה אחת גדולה, שמתוכה אפשר להוציא חלק מסויים, ובתוכו לראות את התמונה במלואה רק בקנה מידה קטן.

באותו אופן, אנחנו לוקחים קבוצה שמורכבת מעשרה אנשים (עשר ספירות קטנות), ובה הם משיגים את כל מה שקיים בבריאה, רק בצורה קטנה. ודאי שלא נראה שם דקויות ופרטים, אבל אם נצרף לעשירייה הזאת עשיריות נוספות, שדה הראייה שלנו יגדל, ובאופן כזה נוכל להרחיב את תפיסת המציאות שלנו. התפקיד שלנו הוא לגלות את מערכת הבריאה.

שאלה: גם אתה למדת בעשירייה?

תשובתי: אני למדתי בשיטה אחרת, באופן של אחד על אחד עם המורה שלי. זוהי מערכת שונה, שלפיה אפשר היה בזמנו להכין את האדם להמשך העבודה. ללמוד ביחידות זה הרבה יותר קשה ומורכב מאשר ללמוד בקבוצה, אבל זה היה הכרחי, מפני שזה אפשר לי לרכוש את שיטת ההדרכה. היום כבר אין צורך במערכת הזאת. אני בטוח שהייתי האחרון שקיבל ידע מהמורה שלו באופן כזה, ואילו עכשיו העולם התגבש כמערכת אינטגרלית, כך שהחל מהדור שלנו והלאה, הוא אינו זקוק למקובלים בודדים.

מתוך השיעור בשפה הרוסית, 8.11.2015

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest