דף הבית / אקטואליה / איחוד של "גזעים מצטלבים"

איחוד של "גזעים מצטלבים"

מחקר: נציגים של הגזעים מונגולואיד וכושי נראים זהים לנציגים של הגזע הלבן. התופעה הזאת נקראת "גזעים מצטלבים" (cross-race effect), תופעה קוגניטיבית, שמסתכמת בכך שלנציגים של גזע אחד קשה יותר להבחין ולזהות נציגים של גזע אחר. למרות שלאורך כל המאה ה – 20 העולם הופך ליותר סובלני, התופעה של "גזעים מצטלבים" לא הפסיקה להתרחש בגלל זה. החוקרים הוכיחו באמצעות ניסויים, שלנציגים של גזע אחד קשה מאוד להבין אֵילו רגשות מבטאים הפנים של נציגי גזע אחר. כמו כן, התברר שהחוקיות בכל הגזעים זהה. נכשל הניסיון ללמד שוטרים לא לעצור את האפרו-אמריקאים או הלטינים שנקלעו ראשונים לזירת פשע, אלא להבדיל ביניהם.

הדרך היעילה היחידה הייתה להציב לזיהוי חשודים קציני משטרה מגזע אחד עם לכאורה פושעים. מאחר ותופעת ה"גזעים המצטלבים" מתגלה אצל כל בני האדם, אז לא קיים שום קשר גזעני בתופעה הזאת, זוהי תופעה טבעית. אף על פי כן, קיימת שיטה לפטור את הילד מהבעיה של הבחנה בין נציגים של גזעים אחרים. לשם כך, צריך להראות אותם לילד לפני שמלאו לו 9 חודשים. אם מפספסים את הרגע הילד יתחיל לקבלם כזהים.

תגובתי: בעתיד, תוך כדי עבודה על איחוד של כל הגזעים והעמים, יהיה צורך לגדל ילדים מגזעים שונים יחד החל מה"חיתולים", כדי לאפשר להם להיות בהבנה הדדית גדולה יותר. למרות, שיכול להיות שניתן להתגבר על כך בקבוצה מעורבת של מבוגרים שעובדים על התקרבות וגילוי תכונה של קשר הדדי לצורך גילוי הבורא בתוכה.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest