איחוד של אמריקה

כנס בטורונטו. שיעור מס' 2.

שאלה: מהו תפקידם של האמריקאים בתיקון הכללי, ואיך אפשר לממש את התפקיד הזה בסדרת הכנסים הנוכחית?

תשובתי: התפקיד של האמריקאים בתיקון הכללי הוא גדול מאוד. בהתאם לתוכנית העליונה, אמריקה גדלה והפכה למדינה שמשפיעה הכי הרבה על העולם כולו, גם באופן שלילי, ונקווה שגם מתישהו באופן חיובי.

מכאן אנחנו צריכים להבין: לכל החברים האמריקאיים שלנו ישנה בידיים "הזמנה" מלמעלה. הזמנה להדגים לעולם דוגמה טובה של איחוד.

כי העולם שלנו מתדרדר במהירות לשלב מסוכן, בעיקרון למלחמה כוללת. ולכן הקבוצות האמריקאיות שלנו צריכות לחשוב ולהרהר היטב במתרחש ולהשתדל למנוע את האיום.

לא במקרה אמריקה הפוכה ממצב של איחוד. היא השיגה הצלחות אדירות בהעלאת האינטרסים הפרטיים והטיפוח של האינדיבידואליזם. לכן, עכשיו האמריקאים להיפך, צריכים להעמיד כנגד זה עלייה לדרגת האיחוד.

וכתוצאה מכך, כל הקבוצות האמריקאיות שלנו חייבות להתאחד בתוך כל אחת מהן וביניהן. הן צריכות להפוך לקבוצה אמריקאית יחידה. ואפילו שבתוכה תימשך הדינמיות של החלקים השונים שביניהם נוצרים לפעמים יחסים מתוחים, עם כל מה שנובע מזה, ואפילו שביניהם מתלקח כוח הפירוד, אבל מעליו הן תהיינה מוכנות להפעיל את כוח האיחוד.

יחד עם ההתנגדות שלהם לאיחוד, לידידות, לכוח הטוב, האהבה, אמריקה חייבת לתת דוגמה לחיבור. על החלק של הכלי האמריקאי העולמי מוטלת עבודה חשובה מאוד, וכולנו מקווים שהחברים שלנו באמריקה, וקודם כל בארה"ב, מבינים את זה. מבינים, שכל הכלי העולמי שלנו דורש את זה מהם.

כי אם הם יפעלו בצורה נכונה, אז הם ישפיעו על כל העם האמריקאי ודרכו על העולם כולו, בזה שיָקנו לו את הכיוון הנכון.

ולכן הכנס שלנו באמריקה הוא כל כך חשוב. הוא באמת יכול לשנות את הגורל של העולם, אם רק הקבוצות האמריקאיות שלנו יבינו שזה תלוי בהן.

מתוך שיעור מס' 2 בכנס בטורונטו, 06.08.2014

ידיעות קודמות בנושא:
אמריקה מתכוננת לכנס באוגוסט!
הזמנה מיוחדת לאמריקאים
הבומרנג של "החלום האמריקאי"

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest