דף הבית / קבלה לעם / שיעור הקבלה היומי / אחמדינג'אד, השואה ותיקון העולם

אחמדינג'אד, השואה ותיקון העולם

laitman_2009-03_4166_70.jpg מתוך שיעור הקבלה היומי 21.4.09

לשיעור מלא: audio.gifאודיו | video.gifוידיאו

היום הוא יום השואה. וגם אחמדינג'אד שלח לעברנו, כך שמעתי, "ברכה" לכבוד היום הזה, בעת שהכחיש את השואה בנאומו בועידת האו"ם.

גם היום רואים עד כמה העניין הזה נשאר רגיש וטעון, ומהווה נקודה שסביבה כל דבר הנאמר כלפינו, נעשה גורלי. והעניין הוא לא רק באירוע השואה עצמו, אלא באמירה של אומות העולם המרגישות בתת ההכרה, בלי להבין למה, שהיהודים כעם, או המסר היהודי שנמצא בתוך העם הזה, מיותרים. וכמו כן שלאומות העולם אסור להשאיר את היהודים בעולם, כי אם הם לא ייעלמו, אז ייעלמו אומות העולם. ולכן רק אחד משניהם חייב להישאר.

להכריז שלא הייתה שואה, זה כמו להוליך את ישראל לאבדון, כדבר המיותר בעולם. ואלה שאומרים כך נקראים בחוכמת הקבלה "קליפות". מבפנים הם מרגישים שזאת האמת ובטוחים שהיא נכונה. ויש להם כוח להכריז על כך בפני כולם, כי הם מרגישים שזאת האמת. וגם בשביל אחמדינג'אד זאת האמת. למעשה הוא לא מבין איך האחרים לא מבינים אותו, כי לשיטתו הוא אינו דובר שקר. אמנם הוא נשיא, ויש לו עניין פוליטי באמירה מן הסוג הזה, אבל צריך להבין שמעבר לכך הוא בטוח בצדקתו.

כי ההרגשה הזאת קיימת בתוך ה"קליפה" והיא פועלת בה בתוקף. על כך כותב בעל הסולם במאמרו "הקדמה לספר הזוהר": הוא כותב שהרשלנות שלנו היא שגורמת לתופעות כאלה לקרות. לתופעות כמו אותו אחמדינג'אד, שבינתיים רק מדבר, בזמן שמנהיגים אחרים שכביכול לא מסכימים איתו יוצאים מהאולם בזמן הנאום שלו, מתוך שיקולים פוליטיים כאלה ואחרים. אבל זאת רק פוליטיקה ולא יותר. הרי לא איכפת להם, לאותם מנהיגים. ולמעשה גם הם מרגישים כמוהו.

לכן צריך להיות ברור לנו, שעדיין קיימת לפנינו ההזדמנות לפעול לאיזון העולם, כך שתתגלה לכולנו ה"קדושה", שהיא מטרת הבריאה. חוסר ההתגלות הזו היא הסיבה לכל המחסורים שמתגלים גם במשבר הנוכחי. כשנגלה לכולם את הצד הנכון, יראו כל האומות שישראל הוא החלק החשוב ביותר לכולם, כי הוא זה שמביא את התיקון לעולם.

נקווה שנוכל לממש זאת!

2 comments

  1. אז מה הצעד הבא ?

    מה אני כאדם פשוט יכול לעשות מעכשיו בכדי לשנות ולקדם את הנושא ???

  2. לניר אתה כיום יכול להשפיעה בכוח שניקרא רוחני שהוא טמון בספרים קבוצה ומדריך.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest