דף הבית / משבר עולמי / תפקיד ישראל / "אור לגויים" – עכשיו זה הזמן

"אור לגויים" – עכשיו זה הזמן

זה אלפיים שנה שאבד לנו החיבור כעם, ובמקום אהבת אחים אנחנו עסוקים בשנאת חינם. אלפיים שנה שאנו מקרינים שנאה לעולם, וזה בדיוק מה שאנחנו מקבלים בחזרה. עכשיו הזמן לשוב ולהתאחד, לספק דוגמה טובה לעולם ולממש את הייעוד שלנו כעם.


עם ישראל הוא לא עם רגיל. ראשיתו בקבוצה קטנה של אנשים שהתחברה על בסיס אידיאולוגיה מיוחדת – "על כל פשעים תכסה אהבה". חיבור שנוצר בכוח האהבה, מעל לכל הפשעים, ההבדלים ומה שקורה לנו בִּפְנים.

חכמת הקבלה מסבירה שתפקידנו לשמש כמעבר אור מהכוח העליון לעולם כולו, וכל עוד אנחנו לא מתפקדים כ"אור לגויים", ימשיך ויהיה רע לעולם ולנו.

"אור לגויים" הוא הדוגמה החיובית שנקרין לעולם כשנהיה מחוברים באהבת אחים, ממש כמשפחה אחת. עם ישראל נוסד אך ורק על בסיס החיבור הזה שבו אנשים שונים וזרים התלכדו סביב אברהם אבינו בהיותו בבבל, מכיוון שהרגישו שחיבור הוא הדרך הנכונה לחיות ולהתפתח בה.
"כל ישראל חברים", "ואהבת לרעך כמוך" ו"ערבות  הדדית" הם רק דוגמאות לתמצית קיומו של עם ישראל. כל סטייה מתנאי האהבה האלה תוביל אותנו למצב של גלות ושליטה זרה עלינו.

אנחנו נמצאים כעת במצב דומה: הקשרים בין מדינות העולם אינם טובים, משפחות רבות מתפרקות, כל אחד נמצא במחלוקת אפילו עם עצמו, וכבר מדברים שוב על מלחמת עולם. הגיע הזמן להבין שהכול תלוי בנו, בעם ישראל. ככל שנהיה מחוברים בינינו, נשמש דוגמה יפה וטובה יותר לכל האנושות. זה הייעוד שלנו, אנחנו כאן כדי שתושבי העולם כולו יאמצו מאיתנו את דוגמת החיבור ויהיו כולם כעם אחד וכמשפחה גדולה אחת.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest