דף הבית / אקטואליה / אונסק"ו שלל מהיהודים את הקשר להר הבית

אונסק"ו שלל מהיהודים את הקשר להר הבית

הערה: ארגון אונסק"ו קיבל החלטה המנתקת את הקשר של היהודים להר הבית ולכותל המערבי.

הערה: ארגון אונסק"ו קיבל החלטה המנתקת את הקשר של היהודים להר הבית והכותל המערבי.

תגובתי: מצד אחד אונסק"ו זהו ארגון שתלוי בכל האומות המאוחדות ומצד שני לא מובן איך הוא מקבל החלטות שמנוגדות לכל הערכים שביסודותיו, על אף שמנכ"לית אונסק"ו, אִירִנָה בוֹקוֹבָה, חולקת על ההחלטה. איך אפשר לטעון שלעם היהודי אין שום שייכות לבית המקדש שבעבר ניצב שם ואף לכותל המערבי, כאשר השייכות ידועה לכל, הרי המידע הזה לא עלה רק היום על פני השטח כתגלית ארכיאולוגית היסטורית.

מה שמתרחש באונסק"ו מעיד על מה שכבר נכתב בתורה, במקרה שעם ישראל לא יגיע לאחדות ולא יעביר לעולם את שיטת האיחוד, זה יגרום לכך שכל העולם יפול תחת הכיבוש האסלאמי ואירופה תתחיל "להיצבע" בצבע הירוק של האסלאם. המהגרים הערבים לא מבקשים שיקבלו אותם, אלא הם באים למדינה כבעלי הבית מבלי להיכנס למשא ומתן עם ממשלות אירופאיות. מטרתם להפוך את כל המדינות והעמים לעמי האסלאם. מאחר והכול מתנהל בדיוק על פי תכנית הבריאה, יבשת אירופה פשוט מעמידה את עצמה תחת הכיבוש הזה. כל ההחלטות מתקבלות באופן אוטומטי, עד אשר האסלאם יחבור לנצרות ויחד יקומו לכבוש את ירושלים, כמו בימי מסעות הצלב.

שאלה: אנחנו הרי לא נזוז מארץ ישראל, האם יצליחו להזיז אותנו מכאן?

תשובתי: בהחלט אפשרי שיגרשו אותנו, כיוון שאם לא נהיה תואמים למקום הזה, כלומר באחדות ישראל, באופן טבעי כוחות הטבע ישפיעו כך שנצטרך לצאת מכאן. בתורה נכתב שאם העם היהודי מתחבר, בכך הוא מראה לעולם דוגמה של איחוד ובאיחוד נמצאת ההצלה של האנושות כולה, לא רק מהאִסלאם אלא מהמשבר הכולל וממלחמות עולם. כלומר, תתרחש עלייה לדרגת הקיום הבאה או שנשמיד את עצמנו, את אירופה ואת העולם במלחמה נוספת. בעיקרון רק היהודים מוליכים את העולם, כל האחריות היא עלינו וכל התיקון הוא בנו וזה מעמיד אותנו בפני בחירה. לשאר העולם אין בחירה חופשית, היא קיימת רק אצלנו, לכן אנחנו הם אלה שצריכים להשתמש בה.

מתוך תכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן" 19.10.2016

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest