דף הבית / אקטואליה / אובמה הרס, טראמפ יבנה 

אובמה הרס, טראמפ יבנה 

הערה: המועמד לנשיאות בארצות הברית דונלד טראמפ סבור שברק אובמה הוא הנשיא הגרוע מכל נשיאי ארצות הברית שהיו. טראמפ שמתייחס טוב לישראל אמר שיש לו הרבה חברים בישראל, שהוא קיבל הרבה פרסים מהמדינה שלנו, והוא יתמוך בישראל.

תשובתי: טראמפ יודע איך לעבוד עם קהל, הוא לא אדם פשוט. ראשית הוא ביסס את עצמו כאיש עסקים ידוע בעולם בעסקי הבנייה, תחום שצריך להיות בו מאוד רציני, לכן לבנות הוא יודע. יכול להיות שהוא יוכל לבנות משהו גם בפוליטיקה במיוחד שלאחר תקופת אובמה זו לא תהיה בעיה.

שאלה: האם אתה סבור שבתקופת אובמה התרחש הרס מלא?

תשובתי: כן, לכולם ברור שלאורך ההיסטוריה של אמריקה לא היה נשיא גרוע ממנו. מלכתחילה לא הבנתי כיצד יהודים אמריקאיים מסתכלים עליו בעדנה, שמחים ומוחאים לו כפיים. הם עדיין לא מבינים איזה מוקש הוא הטמין להם. אמריקה תצטרך זמן רב כדי לתקן את פתיחת הגבולות שלה למסה העצומה של המוסלמים שהיא הכניסה, שביניהם יש הרבה קיצוניים. טראמפ יכול לעצור את זה, עם טראמפ אפשר לדבר. אני חושב שאפשר אפילו לשכנע אותו בפרספקטיבות חדשות לגמרי ושיטות הנהגה חדשות. נדמה לי שהאדם הזה הוא מהפכן. הוא פוליטיקאי, הוא יודע מה הוא רוצה, מה אי אפשר לקחת ממנו, והקו  הזה הוא קו התנהגות ישר וברור, לכן נקווה, שהנשיא הבא שייבחר יהיה מסוג אדם כמוהו.

הערה: יש עדיין אפשרות שהוא יהיה הנשיא הבא.

תשובתי: הייתי רוצה להאמין בכך, כי הילרי קלינטון היא לא הרבה יותר חזקה מאובמה. היא תלך בקו שלו ואין לה שום קשר עם ישראל. אני מדבר כך לא רק משום שישראל חשובה לי, אלא מפני שחשוב לי שקו ההליכה יהיה משותף עם ישראל כי זה מוביל לתיקון העולם, ומבחינה זו הילרי קלינטון לא מוכנה למשרת הנשיא של מדינה עולמית.

שאלה: האם בגלל העובדה שהילרי קלינטון נגד ישראל הלובי האמריקאי יתמוך בה?

תשובתי: בוודאי, מפני שהלובי היהודי וכל אמריקה היהודית מכוונת נגד ישראל. זו תוצאה של שיטת הנהגה "נכונה" לפיה אובמה וכל העוזרים שלו, בעיקר היהודים, שאבו את כל אמריקה היהודית.

שאלה: מנקודת מבטה של חכמת הקבלה, האם יהיה טוב יותר או רע יותר?

תשובתי: מנקודת מבטה של חכמת הקבלה תחילה יהיה רע בכל מקום ולאמריקה יהיה טוב, אחר כך יהיה רע מאוד באמריקה, זה מה שנקרא "מעֵבֵר למָעָבָר", אבל האמריקאים בינתיים לא רואים את זה. בדיוק כפי שעכשיו מתגשמות התחזיות שדיברתי עליהן לפני 10–15 שנה, כך גם תראו מה יהיה בעוד 10–15 שנה.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 21.1.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest