דף הבית / אהבה / אהבה ללא הִפנוט

אהבה ללא הִפנוט

שאלה: כיצד המערכת האינטגרלית תעזור לי להתגבר על פחדים? עכשיו מה שאני אני יודע, זה שאין לי כסף בארנק.

תשובתי: קודם כל, חשוב לקבוע יחסים נכונים עם הקרובים (עם המשפחה). אחר כך עם הסביבה. האדם תלוי בסביבה. כל מה שנמצא אצלו בדירה, הוא קיבל הודות לסביבה.

כל אדם נפרד תלוי בחברה ולא יכול להתנתק ממנה. אז בואו נבדוק, איך אנחנו יכולים לקשור את עצמנו לחברה, כדי שכל אחד ירגיש את עצמו בנוח, ויחד עם זה, ירגיש את עצמו מחויב. ואז יהיה יותר ביטחון.

אנחנו צריכים להחדיר בין הכסף והאגו את השאלה של הדדיות, את הדרישה להתחשב זה בזה. מפני שאחרת אנחנו פשוט נאכל זה את זה, כמו גידול ממאיר בגוף הכללי.

את כל זה צריך להסביר בהדרגה, בכך שמוסיפים עדויות של מדענים וכלי תקשורת, כדי שהאדם יקלוט ויעכל את זה. אנחנו מדברים על הרגשות, על מה שאוכל את האדם ועל מה שאי אפשר לנטרל בעזרת כסף: על פחד, על חשש, על חוסר ביטחון.

שאלה: למה החברה יכולה לתת לי, כאדם נפרד, חום וביטחון, שאותם אני לא יכול להשיג בעצמי?

תשובתי: ביטחון, חום, אהבה, הרגשה נעימה, מקבלים מבחוץ, זה תלוי אך ורק בסביבה, ואף פעם לא בך עצמך, בהרגשה הפנימית שלך. אנחנו יכולים להשפיע עליך כך, שנעביר אותך דרך כל הרגשות מקיצוניות לקיצוניות. אנחנו נמלא את כל הרצונות הגופניים שלך בסל צריכה אופטימלי, וכן את כל השאיפות האנושיות שלך שמעל לסל הזה. מה עוד?

האדם צריך להיות מסוגל כל הזמן לשמור על עצמו באיזון פנימי, בהרמוניה פנימית, כדי להרגיש את עצמו טוב. האם הוא יכול להיות בריא לחלוטין? – כן. בזכות ויברציות חיוביות שנובעות מהחברה. וזהו מצב ריאלי, לא אשליה ולא הִפנוט.

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה מס' 66, 03.09.2012

ידיעות קודמות בנושא:
כמה עולה קילו של הנאה? 
סוד האושר שלנו  
חסרה רק אהבה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest