דף הבית / קבלה ומדע / אדם נסיונות ולא עכבר נסיונות

אדם נסיונות ולא עכבר נסיונות

שאלה: האם יש סיבה שדווקא האופי המדעי של חכמת הקבלה אינו בולט כלפי חוץ?

תשובתי: החכמה הזאת בכוונה לא מושכת אנשים אליה. אני אגיד לך למה, כי היא לא פשוטה. קודם כל יש לה תנאי: אם אתה רוצה להיות מדען בחכמת הקבלה, אתה צריך להפוך את עצמך למעבדה.

היו כאלה דוגמאות בהיסטוריה, שרופאים בעצמם לקחו רעלים, הכניסו עצמם תחת הקרנה רדיואקטיבית, אכלו כל מיני דברים כדי להרגיש על עצמם תופעות שונות, הכניסו לעצמם כל מיני מחלות כדי לראות מה יקרה. בחכמת הקבלה אתה צריך להיות בדיוק כך. בחכמת הקבלה אתה צריך להרשות לעצמך, לגוף שלך, לחייב את הגוף שלך להיות מעבדה לכל הניסיונות שאתה עובר.

שאלה: לכל הרעלים האלה?

תשובתי: כן, לכל זה. ומה שאתה עובר משנה את הגוף שלך, מרפא אותו ומעלה אותו לדרגה אחרת של קיום. אבל הכול קורה בך בלבד, ולכן אנשים לא מכירים ולא רוצים, ובורחים מזה. מי רוצה את זה?

אתה חייב להיות אותו אובייקט של הניסוי ובעל הניסוי, והחוקר, הכול עליך. ואתה צריך לדעת מה קורה לך. ואתה משתנה יחד עם זה. ואתה מרגיש את התוצאה לעומת מה שהיה קודם. זה הכול בך. ולכן גם כשאתה מגלה, אתה מגלה רק אותך. אתה לא יכול לספר לאף אחד, כי אצלו לא היו התופעות האלה. הוא לא עבר את הניסויים האלה. והניסיונות האלה לא קרו לו, ולכן הוא לא יודע על מה אתה מדבר. הוא מסתכל עליך כמו ילד קטן שמסתכל על מבוגר ולא מבין.

ולכן החכמה הזאת נקראת "חכמת הנסתר". כי ממי זה נסתר? ממי שלא עבר את זה. אבל לכל אחד הדלת פתוחה כדי לעבור זאת. אבל מי באמת רוצה? רק מי שיש לו שאלה, שמרגיש שהוא חייב, כי בזה הוא מגלה את מהות החיים שלו. ולכן אני מוכן לעשות על עצמי ניסויים, להיות אדם נסיונות ולא עכבר נסיונות.

מתוך התוכנית "עולמות נפגשים – קבלה ומדע", חלק ל"ז, 6.7.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest