אב קדמון משותף

הערה: קבוצת מדענים של המכון הבריטי "סנגרה", אחד המרכזים המובילים בעולם בתחום מחקרים גנטיים, פרסם תוצאות של מחקר בעל קנה מידה גדול. לאחר שהמדענים חקרו באופן מפורט את הייחוד של המבנה הגנטי של אלף אירופאים, הם קבעו שלפחות למחצית מתושבי מערב אירופה יש בסך הכול אב קדמון אחד משותף שחי בערך לפני ארבעת אלפים שנה.

התייחסותי: כמובן שמבחינה גנטית זה יכול להיות. אחרי הכול האנושות גדלה מהר מאוד. לפני מאה שנה היא מנתה שלושה מיליארד בני אדם, והיום היא מונה יותר משבעה מיליארד. אם נערוך אומדן בקירוב לאחור, אז בהחלט אפשרי שבאירופה נדדו שבטים פראיים. לפני כמה מאות שנים, גרמניה הייתה מורכבת משבטים פראיים בודדים. ואילו היום, זו המדינה המפותחת ביותר באירופה. הכול מתרחש מהר מאוד. לכן, האדם המודרני אינו נבדל בהרבה מהאב הקדמון הברברי שלו. זה למעשה אותו אדם, שלא השתנה בכלל מבחינה פנימית.

הערה: כך או אחרת, המחקרים של המדענים, זה חיפוש אחר מה שמאחד את אירופה.

התייחסותי: זה לא חשוב. מתוך ההיסטוריה ידוע שדווקא בין אחים מתרחשות הקטטות הקשות ביותר. אדם שנובר בעברו, ספק אם יוכל לראות את העתיד. הוא לא צריך להתייחס לזה, אלא רק לתיקון הטבע שלו, עליו להפוך לחלוטין את האישיות שלו. אבל דרושה כאן מערכת אחרת לגמרי ודרוש כוח עליון שיעשה זאת. במילים אחרות, דרוש לנו ספר הוראות, שלפיו נוכל לעורר את הכוח המתקן אותנו, שישנה כל אחד להיות אדם! אדם ולא בהמה על שתי רגליים.

שאלה: האנושות תשאף לדמות הנקראת "אדם"?

תשובתי: היא תשאף לכך רק אם האנושות תעבור ייסורים גדולים מאוד.

שאלה: האם האנושות תחפש את ה"אדם", כהתחלה להתפתחות הרוחנית שלה?

תשובתי: לא, היא לא תחפש. לשם כך נועדה חכמת הקבלה אם האנושות תרצה לשמוע. חכמת הקבלה מספרת, שבקרב כל ההולכים על שתי הרגליים האחוריות, אלה שנקראים homo sapiens, היה אדם אחד, שהוא האב הקדמון המיוחד שלנו. כל אחד מאיתנו שעובד על עצמו ומשתדל ליצור בתוכו "נשמה", מתחיל להרגיש כצאצא של "אדם", אבל רק הוא. כך כעבור אלפי שנים, כל אלה שמשיגים את הנשמה, מרגישים כצאצאים של אדם. כיום, בחלקים שונים של העולם, נדלקות נשמות כאלה כמו כוכבים קטנים.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 17.5.2016

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest