דף הבית / אקטואליה / אב קדמון משותף לאירופאים

אב קדמון משותף לאירופאים

הערה: קבוצת מדענים מהמכון בריטי SANGER, אחד המובילים העולמיים בתחום המחקרים הגנטיים, פירסמו תוצאות של מחקר רחב היקף. לאחר שחקרו לעומק את ייחודיות המבנה הגנטי של אלף אירופאים, הם קבעו שלפחות למחצית מתושבי מערב אירופה יש בסך הכול אב קדמון משותף אחד, שחי לפני כארבעת אלפים שנים.

התייחסותי: כמובן שמבחינה גנטית זה אפשרי, אחרי הכול האנושות גדֵלה מהר מאוד. לפני מאה שנה היא מנתה שלושה מיליארד בני אדם, וכיום היא מונה יותר משבעה מיליארד. אם נערוך אומדן בקירוב לאחור, אז בהחלט אפשרי שבאירופה נדדו שבטים פראיים. לפני כמה מאות שנים, גרמניה הייתה מורכבת משבטים פראיים בודדים, ואילו היום זו המדינה המפותחת ביותר באירופה. הכול מתרחש מהר מאוד. לכן האדם המודרני אינו נבדל בהרבה מהאב הקדמון הברברי שלו, זה למעשה אותו אדם שלא השתנה כלל מבחינה פנימית.

הערה: כך או אחרת, המדענים במחקריהם מחפשים מה מאחד את אירופה. הם מצאו אב קדמון אחד אומלל.

התייחסותי: זה לא חשוב. מתוך ההיסטוריה ידוע שדווקא בין אחים מתרחשות הקטטות הקשות ביותר. אדם שנובר בעבר שלו, ספק אם יוכל לראות את העתיד. הוא לא צריך לשים לב לזה, אלא רק לתיקון של הטבע שלו, להפוך את האישיות שלו לחלוטין. אבל, דרושה כאן מערכת אחרת לגמרי וכוח עליון שיעשה זאת. במילים אחרות, דרוש לנו ספר הוראות שלפיו נוכל לעורר את הכוח שמתקן אותנו, שישנה כל אחד להיות אדם אחר. הכוונה דווקא לאדם אחר ולא ל"בהמה" על שתי רגליים.

שאלה: האם האנושות תשאף להיות מה שנקרא "אדם"?

תשובתי: היא תשאף רק אם היא תעבור ייסורים גדולים מאוד.

שאלה: האם האנושות תחפש את אותו "אדם", כתחילת הרוחניות שלה?

תשובתי: לא, היא לא תחפש. אבל אם היא תרצה לשמוע, אז חכמת הקבלה נותנת מענה לכך, בדיוק לשם כך היא נועדה. חכמת הקבלה טוענת שבקרב כל ההולכים על שתי הגפיים האחוריות, שנקראים homo sapiens, היה אדם אחד, שנקרא "אדם", שהוא האב הקדמון המיוחד שלנו. כל אחד שעובד על פנימיותו ומשתדל ליצור בתוכו נשמה, מתחיל להרגיש את עצמו כצאצא של "אדם", אבל רק הוא. כך כעבור אלפי שנים, כל אלה שמשיגים את הנשמה, מרגישים את עצמם כצאצאים של אדם. בחלקים שונים של העולם, כמו כוכבים קטנים, נדלקות נשמות.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 17.5.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest