דף הבית / קבלה ומדע / מציאות מדומה / תודעה יוצרת מציאות

תודעה יוצרת מציאות

קראתי באתר מדעי שהתודעה היא הדרך שאנחנו תופסים את העולם שלנו, המחשבות שלנו, מהות הידיעות, הכוונות שלנו. אבל חיפוש אחר התודעה במוח דומה לחיפוש אחר קריין במקלט רדיו.

התודעה היא היסוד. והחומר הוא הנגזרת מהתודעה. אנחנו לא יכולים לצאת מעבר לגבולות של התודעה. הטענה ש"התודעה יוצרת מציאות", יכולה לסמל שאנחנו יכולים לעצב וליצור כל מציאות שאנחנו רוצים. אז איך לעשות זאת?

הפיזיקה החדשה מכירה בכך שהצופה יוצר מציאות. כצופים אנחנו משתתפים אישית ביצירתה של המציאות העצמית שלנו. אנחנו נאלצים להודות בכך שהיקום הוא מבנה "מנטאלי". ידע מכוון אותנו למציאות שאינה מכאנית, היקום מתחיל להיראות כמחשבה עצומה ולא כמכונה ענקית. השכל יותר לא מצטייר לנו כ"זומם רע מקרי" בתחום החומר. אנחנו צריכים יותר לקדם אותו בברכה כיוצר ושליט בממלכת החומר. קבלו את המסקנות שאין עליהן עוררין: היקום הוא לא חומרי, אלא מנטאלי ורוחני.

כשקראתי מאמר זה שלמסקנות הללו מגיעים חוקרי הטבע. היום כבר לא מפחיד אותם לעבור מחקר החומר לחקר הכוחות: הרצונות, המחשבות, הכוונות. ואת החומר לבטל כקיים רק בתודעה הסובייקטיבית שלנו. ואחר כך להכיר בכל הקיים (הכוחות), רק בהרגשה הסובייקטיבית שלנו והלאה לפי "תלמוד עשר הספירות", כרך א', הסתכלות פנימית.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest