שאלה: האם דווקא הודות לכך שאפשר ליהנות לבורא למרות שהוא אינו מורגש, אפשר להשיג את ההרגשה הנכונה של הבורא?
תשובתי: מתוך תכונות אגואיסטיות אי אפשר לתאר תכונות המנוגדות להן.
שאלה: לגבי האמירה שהבורא לא קיים ואין למי ליהנות. במצב שאדם עדיין לא מרגיש את הבורא, והוא מכוון את עצמו להסב שמחה לבורא על ידי מאמצים והשתוקקות אליו, האם הוא יכול ללמוד כך את חכמת הקבלה?
תשובתי: אדם יכול ללמוד את חכמת הקבלה עם מגוון רחב של כוונות, כל שכן עם כוונה להסב לבורא שמחה.