דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / שאלות של מתחילים

שאלות של מתחילים

שאלה: מיהו הבורא?

תשובתי: הבורא הוא הכוח העליון שמנהל ומפעיל את כל המערכת. אנחנו מגלים אותו במידה שאנחנו הופכים להיות דומים לאותה המערכת, נהיים אינטגרליים כמוה. ככל שאנחנו נעשים אינטגרליים יותר, אנחנו מתחברים יותר עם הבורא, עם הכוח הכללי שמנהל את הכול, והופכים להיות נצחיים ושלמים כמוהו.

כל אדם חייב להשיג את המדרגה הזאת, אם לא עכשיו, אז מאוחר יותר. כל אחד יהיה חייב להכיר ולתפוס את המערכת הכללית הזאת ולהשיג את הבורא.

שאלה: האם קיימים מלאכים בעולם הרוחני?

תשובתי: המלאכים הם כוחות. המילה "מלאך" באה מהמילה "מלכות", כוח.

שאלה: מהן הספירות?

תשובתי: הספירות הן תכונות מיוחדות שנמצאות בכל נשמה בשילובים וצירופים שונים. השילובים השונים בין הספירות קובעים את כל ההבדלים שבינינו.

שאלה: מהו ה"תיקון"?

תשובתי: התיקון הוא תיקון הראייה שלנו, תיקון התפיסה. כתוצאה מהתיקון אני מתחיל לראות כיצד העולם מחובר באמת. הרי הטבע הוא גלובלי ואינטגרלי. הוא אינו מתחלק לחלקים נפרדים, כפי שאנחנו בדרך כלל מחלקים אותו: ביולוגיה, זואולוגיה, בוטניקה, גיאוגרפיה ועוד רבים אחרים. הטבע כולל בתוכו הכול. זוהי תמונה כוללת. והתיקון שלי מתבטא בכך שאני מתחיל לראות את הכול כמחובר לתמונה אחת, וגם אני בעצמי נכנס לתוכה פנימה יחד עם כולם. לכן בזמננו הרפואה ההוליסטית הפכה לפופולארית כל כך, מפני שהיא מתייחסת לכל הגוף, ובכלל לכל העולם, כאל דבר שלם אחד.

שאלה: מהי הנשמה?

תשובתי: הנשמה שלנו היא אותו החלק שאנחנו משיגים מהמערכת הנצחית. אנחנו נכללים בהדרגה בתוך המערכת הזאת, ב-125 דרגות, עד שאנחנו מתמזגים לחלוטין עם כל המערכת כולה. כל אחד חייב לעלות את כל 125 המדרגות. נשארו לנו לכל היותר 230 שנה כדי לסיים את התיקון שלנו, לגלות את העולם האינטגרלי הגלובלי, ולהיכלל בתוכו לחלוטין, עד סוף 6000 שנה. אך אנחנו יכולים לעשות את זה גם קודם.

שאלה: מה זה "גלגול נשמות"?

תשובתי: אדם שלא תיקן עד הסוף את ההתכללות שלו בתוך המערכת הכללית הגלובלית, חייב להתגלגל שוב ושוב כדי להמשיך בתיקון, עד שהוא יפסיק להיות כלול במערכת הכללית כחלק ממנה, וכל אחד מאיתנו כביכול יתפשט, "יימָרח" על פני כל המערכת. עד שנתקן את עצמנו בצורה כזאת, נעבור גלגולים בעולם הזה.

מתוך הרצאה בפריז, 01.02.2011

ידיעות קודמות בנושא:
הכוח שמחיה את העולם הזה
קבלה מעשית
הנשמה היא מה שנתתי

One comment

  1. יימרח!! בול,גדול!!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest