דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבלה – מדע עתיק/חדש

קבלה – מדע עתיק/חדש

kacheli_100_wp.jpg

קבלה – שיטת גילוי הטבע (הבורא). הקבלה נתגלתה על ידי אברהם שהחל לחקור את תהליך גדילת האגואיזם בקרב האדם. אברהם היה בבלי, והאגואיזם הגדל בעמו משך את תשומת ליבו. הוא גילה את כל תמונת הטבע, היקום.

המקובלים הבאים המשיכו לחקור, הוסיפו פרטים ופיתחו את שיטת השגת הטבע עבור אלה החפצים בה. תהליך זה ממשיך עד לזמנינו ­- כיוון שהאגואיזם מתפתח כל הזמן, בכל אחד במהלך חייו וגם מדור לדור – שיטת ההשגה משתכללת ומתרחבת. בזמנינו אנו מפתחים את שיטת השגת הטבע/הבורא עבור ההמונים.

כמו בכל המדעים, כל דבר חדש שמתגלה ודאי שהיה קיים בטבע, אלא שקודם לא ידענו עליו. כיוון שהאגואיזם גדל, גם בקבלה יש תגליות משלה – כלפי המשיגים אותה.

על "נגלה ונסתר", מתוך הספר "קבלה, מדע ומשמעות החיים"

One comment

  1. בילדות חשבתי שקיימת מדע שיטה עתיקה אשר מסבירה איך כל המציאות פועלת אך איך אפשר לראות בקבלה מדע? איך אני יכול לדעת באיזה מצב אני נמצא כרגע ומה אלי לעשות כדי לעלות למצב הבא. איך לחקור כל שלב של ההתפתחות בצורה מדעית. זאת אומרת להבין ממש לראות איפה אני כרגע נמצא ואיזה מידע מצב אני צריך לרכוש להלביש על עצמי על מנת להתעלות למדרגה הבאה.אני לא מדבר על אהבת הזולת "ואהבת לרעך כמוך" זה אני בינתיים לא מסוגל לעשות אבל איך אני היום עולה למצב גבוה יותר קרוב יותר לאמת למציאות האמיתית

    .

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest