דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / צעירים בריטים מעדיפים פריצה של רשתות

צעירים בריטים מעדיפים פריצה של רשתות

הערה: צעירים בריטיים מעדיפים פריצה לרשתות על פני קיום יחסי מין, עישון ובריונות.

תגובתי: זוהי בריונות מסוג אחר. יכול להיות שזה גורם יותר נזק, מפני שלא כל כך קל לתפוס אותם, אבל זהו משחק. דווקא קשרים וירטואליים, תוכנות והעמקה לתוך עולם וירטואלי מוציאים את האדם החוצה מהעולם הגשמי. מופיעים אצלו סוגי קשרים מיוחדים בשכל, בהערכה, בפעולות שהוא מורגל אליהן, הם כולם עוברים לתחום של העולם הווירטואלי, לכן בתוכו האדם מביא לידי סיפוק את כל הצרכים והנטיות שלו.

אני מבין אותם, הענקנו להם עולם אחר. אם נתעמק בצורה רצינית בתפיסת המציאות שלנו, אז נראה שגם אנחנו חיים בתוך מחשב, כלומר בתוך איזו אשליה. אז, תופיע השאלה באיזו אשליה טוב יותר לחיות. הדור הצעיר חי באשליה טוב יותר מאשר אנחנו, מפני שהם יכולים ליצור אותה לעצמם, לתכנת מחדש, להיכנס לתוכה אחרים לגמרי מאשר הם באמת, בלחיצה על מקש הם יכולים לשנות כל מה שבא להם. עבורנו זה הרבה יותר קשה. אנחנו כביכול דינוזאורים.

אי אפשר לדבר עם הצעירים, אפשר להשפיע עליהם רק דרך האינטרנט. לכן אנחנו צריכים להכניס עבורם לאינטרנט תוכנות שימשכו אותם והם יוכלו להפיק מהן הבנה, על העולם שעליהם ליצור. האם הוא יהיה וירטואלי או ריאלי, זה לא משנה, מנקודת מבטה של חכמת הקבלה זה היינו הך. מתרחשת התקרבות של שני העולמות. וירטואלי, שאותו אנחנו רואים ברשת, מקרב אותנו, כדי לגלות את המצב הריאלי שלנו, החשיבה שלנו, הקיום האמיתי שלנו, הכרה בזה שאנחנו נמצאים בתוך מטריצה, בתוך מחשב. לכן כל זה נכון. צריך רק להראות לצעירים, שעם זאת אפשר להחליף את כל צורת הקיום שלנו הרבה יותר מהר וביעילות, כדי לצאת מעבר לגבולות הוירטואליות. כעת יש מבחינתם הגבלה, הם קיימים במסגרות של תוכנות וירטואליות. ואילו אנחנו יכולים להראות להם, איך אפשר לצאת מעבר למסגרות הללו. זו כבר רמה גבוהה ביותר.

בעזרת תוכניות וירטואליות אפשר לכוון את האדם לכך שהוא יתנתק מעצמו, יזדהה עם אחרים ובאופן כזה, ביציאה מעצמו, ייצור איתם תכונות ורצונות משותפים וייצא למטריצה אחרת. שם יהיו תוכניות שישנו את היחס של האדם למציאות והמציאות עבור הצעירים, היא בעיקרון וירטואלית. הם יתחילו לפעול להתקרבות ביניהם עד ליציאה מעל לכל תוכניות החיים הפיזיולוגיים שלנו, כך שיעברו למצב אחר. העולם הזה יתחיל להיעלם בהדרגה, כמו עשן, כמו ערפל, והם ירגישו שהם נכנסים ללא שום בעיות למערכת אחרת, לקואורדינטות אחרות. עבורם זה יהיה ריאלי ומאוד חיוני.

מערכת קואורדינטות חדשה, זה העולם העליון שבו האדם יוצא מעצמו, נכלל עם אחרים לאחד יחיד שלם משותף, והם קיימים יחד בתוכנית משותפת. כל אחד מהם יתחיל לחקור, באיזה אופן אפשר לפעול בתוכה בצורה הטובה ביותר, ולהתפאר בהישגים, של שיפור התוכנית המשותפת לכולם. והיא תהיה החיים עבורם, הקיום שלהם, ואילו את הגוף החלבוני שלהם ואת העולם הגשמי שלנו הם יפסיקו להרגיש, מפני שהעולם שלנו, זו אשליה ומנקודת מבטה של חכמת הקבלה הוא לא קיים. לזה הם יגיעו ויממשו.

אני מקבל בברכה ומרוצה מאוד מהדור החדש. אני סבור, שבאמת יש לו עתיד טוב. צריך להשתדל, שהדור הצעיר יעבור את המחסום הזה וירגיש תפיסת עולם אחרת, לא עולם של מעשים, אלא עולם של כוחות, שבו התקשורת בינינו מתרחשת בצורה של שדות כוח. זה פתוח בפני כולם.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 13.2.2018

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest