דף הבית / אהבה / זוגיות / פוליגמיה מאריכה חיים

פוליגמיה מאריכה חיים

photo_rav_gh70_205.gif

הודעה: פרופסור ווירפי לומם מאוניברסיטת "שפילד" ואנדרו ראסל ממגזין New Scientist, ערכו מחקר תחת חסותו של ארגון הבריאות הבינלאומי ומצאו שבמדינות אשר יש בהן פוליגמיה, אורך חייהם של הגברים ארוך משמעותית ממדינות שאין בהן פוליגמיה והבעל נשוי לאישה אחת. גבר שיש לו הרבה נשים חי בממוצע ב12% ויותר מגבר שיש לו אישה אחת. בנוסף לזה גם נשים שנשואות לגבר עם הרבה נשים חיות יותר.

מזווית הקבלה: השאלה היא, בשביל מה לאדם לחיות יותר? האדם יוצא דופן משאר בעלי החיים בעולם, מפני שהוא ממשיך את חייו למרות שאינו יכול להביא עוד ילדים לעולם.

לכאורה תוחלת החיים של האדם בימינו נוגדת את הטבע – אנשים לא אמורים לחיות יותר מ- 45-50 שנה. גיל זה אצל נשים הוא גיל הבלות, ואצל גברים הוא גיל המעבר לזקנה. מצד הטבע, אין משמעות לחיי האדם מעבר לגיל הזה, אלא שיש כאן מטרה נעלה מזו!

כדי להגיע להתפתחות אגואיסטית ולהכיר בה כרעה, להזמין על עצמך אור מתקן (בלימוד בקבוצה), לעבור מחסום ולהתגבר על 125 מדרגות עד התיקון השלם, צריך להתאמץ במשך שנים רבות. ובתקופתנו, תקופת התיקון, הטבע הביא את האדם בדיוק לתוחלת החיים הנחוצה כדי להגיע למטרה זו בעודו בחייו.

3 comments

  1.  הבעיה בפוליגמיה ושאר מנהגים של תרבויות קדומות זה שהם בדרך כלל מלווים בחשיבה סקסיסטית ומפלה, המונעת מהאישה את חופש הבחירה ואת זכויותיה הבסיסיות כאדם. אלו דברים שיש להיזהר מהם.

    לאחרונה ראיתי סרט על הכת המורמונית, שם הם חיים חיים דתיים עם חוקים חברתיים שונים מהחברה המערבית- פוליגמיה וכמובן  שהגברים שולטים בצורה ריכוזית, ומשליטים את רצונם. משיאים שם בנות צעירות מאוד לגברים מבוגרים מאוד מהן, ועוד כל מיני עיוותים, כוחניות, ושלילות של חופש הפרט, והכל למען "טובת הקהילה" והאמונה.

  2. אבל מדוע אינך מתייחס לעניין הפולגמיה.

    שמעתי גם אותך אומר לא פעם שטבע הגבר הוא פוליגמיה

    האם אתה מוכן להתייחס לכך?

  3. פוליגמיה – אשמח לשוחח עם מישהו שחיי בפוליגמיה

    או מכיר את הנושא לעומק

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest