דף הבית / המשבר ופתרונו / עיצוב האדם החדש

עיצוב האדם החדש

דעה: אסטרטגיה ישנה לאילוף ההמונים: בקרה ושליטה על ההמונים תמיד הדאיגו את השלטונות, ובדרך כלל גרמו להתקוממויות נגד השלטונות והרסו את הסדר. 80% מהאוכלוסייה, שאינם שייכים למעמד השליט (2%) או לצוות שמשרת אותו (15%) זקוקים למזון וליכולת התרבות. האליטות הצליחו לעשות תחבולות נגד ההמונים באמצעות שיווק מזון, אבל לא הצליחו להטיל מרותם על התודעה של כל אדם, ולכן לא יכלו למנוע את המהפכות שכוונו נגדם.

אסטרטגיה חדשה לאילוף ההמונים: במאה ה – 21 הומצאה טכנולוגיה להפיכת יחידים למנוהלים, בעזרת האינטרנט וגאדג'טים שהחליפו את המחנכים ואת הערכים. כיום בני אדם מפורדים, מנותקים ומכוונים לקבלת הנאות ריאליות ווירטואליות. הם מתוכנתים לפעולות השוללות התנהגות תבונתית. כלי תקשורת אלקטרוניים מעצבים התנהגות וצרכים של האנושות.

יצירת דגם של התנהגות: בקרה ושליטה של השלטונות על התודעה של בני האדם, זו ערבות כנגד מהפכות. זאת הסיבה שהיסוד של המדיניות כולל שינוי לגבי: המדיניות המינית, תנועות הומוסקסואליות, מבנה המשפחות והנישואים, פגיעה בילדים בגיל מוקדם.  הכול מכוון לכך שההמונים יאבדו את היכולת להתרבות. המלחמה הבאה לא תנוהל למען הניצחון, אלא לצורך השמדה המונית.

מועדונים: עבור ההמונים נקבע שעליהם להיות חברים בכתות טוטליטריות ומנוהלות או חברים במועדוני ספורט. חשוב שההמונים יקבלו אדרנלין במשחקי כדורגל, בטיפוס הרים, במין לא מסורתי, רק שלא ידרשו שינוי בסדר העולמי.

תגובתי: חכמת הקבלה מתריעה, שרק החדרה של שיטת האיחוד האינטגרלי מסוגלת להביא את החברה בכל מדינה ובכל העולם לאיזון, מפני שבמקרה הפוך באמת מצפה לנו מלחמה לצורך השמדה המונית של האנושות.

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest